На перетині вулиць Богатирської й Полярної, що на Оболоні, стартувало будівництво дворівневої розвʼязки, повідомляє виконавець робіт, компанія «Автомагістраль-Південь».

На обʼєкті почали підготовчі роботи, організовують дорожній рух, переносять комунікації й готуються до влаштування буронабивних паль.

Схема транспортної розв’язки – «неповний лист конюшини» зі шляхопроводом у напрямку вулиці Полярна – Героїв Дніпра. Шляхопровід матиме шість смуг руху й довжину 125 метрів. На розв’язці планують облаштувати велодоріжки, а на шляхопроводі – спільний велопішохідний тротуар.

Оновлена візуалізація розвʼязки. Зображення: «Автомагістраль-Південь»

Напередодні містяни підтримали петицію про заборону будівництва нових розв'язок у Києві до закінчення будівництва Шулявського шляхопроводу. Петицію зареєстрували після того, як на сайті КМДА повідомили про плани почати будівництво дворівневої розв’язки на Оболоні.

У громадській ініціативі «Пасажири Києва» наголошують, що схема, за якою будують розвʼязку, є застарілим проєктним рішенням, неефективним із погляду використання земельного ресурсу міста.

Транспортні експерти критикують рішення облаштувати в зоні розвʼязки підземний перехід із пандусами й велопішохідний тротуар, який упирається в зупинку громадського транспорту.

«Для нового будівництва цілком логічно й можливо було передбачити всюди відокремлені велодоріжки», – відзначають «Пасажири Києва».

Насамкінець, проєктне рішення має пройти громадські обговорення й транспортне моделювання, які департамент транспортної інфраструктури КМДА не проводив, кажуть експерти.

В «Автомагістраль-Південь» відзначають, що будувати шляхопровід планували ще на початку забудови Оболоні. У той період був створений насип і перекладена дорога, однак на початку 2000-х років на місці запланованого з’їзду звели житловий будинок. Спроби відновити роботи над об’єктом були також у 2007 і 2018–2020 роках.

Будівництво шляхопроводу планують завершити у 2024 році, кажуть у компанії.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Пропускна спроможність розвʼязки становитиме понад 11 тисяч автівок на годину, прогнозують у КМДА. Там вважають, що це допоможе боротися із заторами.

Згідно з кошторисом, будівництво розвʼязки Богатирська – Полярна коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. Це більше, ніж бюджет Тернополя на 2023 рік, відзначали в громадській ініціативі «Пасажири Києва». Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними під час воєнного стану.


Основні роботи з реконструкції Шулявського шляхопроводу мають завершити до кінця 2024-го. До кінця 2023-го КМДА також планує оновити підземний перехід і транспортну розв’язку біля Шулявського мосту за 34 мільйони гривень. Заради цього в КМДА планують знести п’ятий цех колишнього заводу «Більшовик», який викупить за 113 мільйонів гривень.



 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі