Для користувачів

  1. Реєстрація та заповнення профілю
  2. Пости: читання, створення та коментування
  3. Сервіс «Спільнота»
  4. Повідомлення
  5. Зміна налаштувань

Якщо у вас виникли питання, ви скоріш за все вже зареєструвалися на сайті The Village Україна (і не забули підтвердити достовірність вашої електронної скриньки, натиснувши на посилання в надісланому вам листі). Якщо ви цього ще не зробили, рекомендуємо вам спочатку зареєструватися — після цього починається найцікавіше.

 Реєстрація та заповнення профілю

Навіщо тут реєструватися?

Тільки зареєстровані користувачі мають можливість користуватися всіма можливостями сайту: створювати теми в «Спільноті», коментувати пости і теми, голосувати за вподобані коментарі і відмічатись на подіях.

Як мені зареєструватися?

Ви можете обрати зручний для вас спосіб реєстрації: наприклад, через соціальні мережі Facebook чи Twitter або ж заповнивши реєстраційну форму (ім'я, адреса електронної пошти або пароль).

Якщо ви входите через Twitter або реєстраційну форму, то для завершення процесу реєстрації вам необхідно перейти за посиланням з листа, який буде відправлено на вказану вами адресу електронної пошти. У разі реєстрації через Facebook ваш профіль відразу буде активний і додаткове підтвердження через електронну пошту не потрібне.

Які дані можна вказувати в профілі?

У профілі є поля для різних соціальних мереж, на яких ви вже зареєстровані. Зараз ви можете додати свої облікові записи з Facebook і Twitter.

Щоб додати профілі на цих сайтах, впишіть своє ім'я користувача або ID у відповідні графи (для Facebook це номер в посиланні на ваш профіль). Також ви можете додати в профіль ваш логін в Skype.

Як мені увійти на сайт?

Ви можете увійти на сайт, ввівши адресу електронної пошти. Якщо ви хочете згадати або змінити свою адресу електронної пошти, ви можете зробити це в Налаштуваннях вашого профілю.

 Статті: читання і коментарі

Що таке потік?

Кожна публікація на сайті входить в один з потоків. Сукупність подібних за змістом потоків на сайті складає тему: Їжа, Місто тощо.

Як підписатися на RSS?

Ви можете підписатися на RSS всього сайту або читати окремі потоки в своїй RSS-стрічці.

Як вставити інформацію з The Village у мій блог?

Якщо вам сподобався пост на сайті The Village і ви хочете розмістити інформацію про це в Twitter чи Facebook, у нас є для цього спеціальні кнопки в анонсі посту або події.

Якщо ви хочете розмістити анонс у своєму блозі, скопіюйте html-код під постом або подією.

Як коментувати пости?

Коментувати матеріали на сайті можуть тільки зареєстровані користувачі.

Адміністрація сайту буде видаляти коментарі з грубою і ненормативною лексикою, прямі або непрямі образи героя посту або читачів, короткі оціночні коментарі («жахливо», «клас», «відстій»), коментарі, які розпалюють національну і соціальну ворожнечу.

Що означають символи «плюс» і «мінус» поряд з коментарями користувачів?

Ви можете формувати рейтинг коментарів, ставлячи їм плюс або мінус.

Мені нахамили в коментарях. Що робити?

Поставити мінус за коментар.

 Сервіс «Спільнота»

Як я можу взяти участь в обговореннях в сервісі «Спільнота»?

Сервіс «Спільнота» дозволяє вільно обговорювати важливі питання, близькі до тематики міського інтернет-сайту The Village Україна.

У «Ком'юніті» є кілька основних категорій для обговорення: «Покупки», «Оголошення», «Суспільство» та інші категорії створені редакцією. У кожній категорії є теми, створені зареєстрованими читачами The Village Україна. Обговорення тем відбувається в коментарях.

Що означають значки перед темами?

Перед кожною темою стоїть значок: олівець, зафарбована або незафарбована зірочка.

ОЛІВЕЦЬ означає, що ця тема створена вами.

ЗАФАРБОВАНА ЗІРОЧКА — тема, на коментарі до якої ви підписані.

НЕЗАФАРБОВАНА ЗІРОЧКА — тема, створена іншим учасником «Спільноти» The Village Україна, на яку ви не підписані.

Що таке «Мої теми»?

Мої теми — це теми, які ви створили або на які підписані.

Як створити тему?

Кнопки створення теми розташовані на сторінках усіх категорій і на головній сторінці сервісу «Спільнота».

У процесі створення теми необхідно:

1. Вибрати Категорію, в якій тема буде опублікована;

2. Написати назву — власне Тему;

3. Розкрити свою тему, тобто написати Зміст.

При написанні Змісту рекомендуємо вам скористатися можливостями для оформлення ваших міркувань:

B — жирний текст;

I — курсив;

ЛАНЦЮГ — додати посилання до виділеного тексту;

Розірваний ланцюг — прибрати посилання;

Картинка — вставити зображення;

Плей — вставити відео / аудіо.

Список підтримуваних сервісів можна подивитися трохи нижче.

Як написати коментар?

У сервісі «Спільнота» ви можете висловити свої думки і ставлення до обговорюваної теми.

Можливості оформлення коментарів ті ж, що і оформлення Змісту.

З яких сайтів можна вставляти відео і аудіо в теми і коментарі «Спільнота»?

The Village Україна може не підтримувати деякі медіахостінги, але в подальшому їх список буде розширюватися. Ви можете розмістити мультимедійні дані з таких ресурсів:

ВІДЕО:

— YouTube

— Vimeo

— MySpace

— DailyMotion

АУДІО:

— SoundCloud

Підписка на теми

Щоб стежити за розвитком дискусії на теми, які вас цікавлять, ви можете підписатися на коментарі до цих тем. Кнопка «Підписатися на коментарі» розташована вкінці кожної теми. Також ви можете натиснути на значок незафарбовані зірочки перед темою на сторінках категорій і головній сторінці сервісу. Після натискання зірочка стане зафарбованою — ви підписалися на коментарі до цієї теми.

Відмовитися від коментарів можна на сторінці теми (однойменна кнопка) або натиснувши на значок зірочки.

Якщо ви створюєте тему, то автоматично підписуєтеся на коментарі до неї. Ви можете відписатися від коментарів до теми на сторінці обраної теми.

Закрита тема

Деякі теми в сервісі «Спільнота» можуть бути закритими. Про це повідомляє значок замка в назві теми. Закриті теми і старі коментарі до них видно всім користувачам, однак більше ніхто не може залишити коментар. Модератор «Спільноти» може закрити тему, якщо вона втратила актуальність або якщо дискусія в коментарях пішла не в те русло.

Помітили помилку або порушення правил?

В кінці кожної теми є кнопка «Поскаржитися». З її допомогою ви можете оперативно повідомити модератору «Спільноти» про будь-які порушення або помилки, чи то рекламні публікації, спам або образлива поведінка в коментарях учасників «Спільноти».

Правила участі в «Спільноті» The Village Україна

Сервіс «Спільнота» не призначений для реклами і просування товарів та послуг, публікації оголошень і пропозицій купівлі-продажу. Всі теми і коментарі в «Спільноті» перевіряє модератор сайту. Модератор може видалити без попереднього повідомлення теми і коментарі, що носять рекламний характер і не відповідають Правилам сайту. Профілі користувачів, які неодноразово порушують правила спілкування в «Спільноті», будуть заблоковані.

Крім цього модератор видалятиме теми, які виходять за рамки духу і філософії розділу «Спільнота.

 Повідомлення

Як написати повідомлення людині на сайті?

Перейдіть на профіль людини, якій ви хочете написати повідомлення. Під його юзернеймом знаходиться кнопка «Надіслати повідомлення». Натисніть на неї, напишіть текст у вікні, і натисніть кнопку «Відправити». Повідомлення буде відправлено на адресу електронної пошти, до якого прив'язаний профіль одержувача. Одержувач побачить кнопку «Відповісти» в отриманому від вас листі і зможе відправити вам у відповідь лист на ту адресу електронної пошти, яку ви вказали в формі відправки повідомлення.

 Зміна налаштувань

Я хочу змінити скриньку, в яку мені приходять листи з сайту The Village Україна. Як це зробити?

Для зміни вашої електронної адреси перейдіть на сторінку «Налаштування».

Я хочу вибірково отримувати повідомлення з сайту The Village Україна. Як це зробити?

Зараз ви можете отримувати такі повідомлення з сайту по електронній пошті: розсилка The Village Україна, нові коментарі, зміни в подіях, які ви додали в свій календар. Налаштувати, які повідомлення ви хочете отримувати, ви можете, вибравши розділ «Налаштування» в меню профілю або зі сторінки профілю.

Як змінити пароль на сайті?

Виберіть «Налаштування» в меню профілю або на сторінці профілю.

Як видалити профіль?

Аккаунт можна видалити в розділі «Налаштування.

Як відновити профіль?

Ви зрозуміли, що зробили величезну помилку, видаливши профіль. Не хвилюйтесь. Ви можете відновити профіль. Для цього треба зайти на сайт під своїм ніком. На вашу електронну адресу буде надіслано листа з посиланням, що підтверджує відновлення профілю.