Вартість реконструкції розвʼязки в Києві дорівнює річному бюджету міста Тернопіль чи половині річного бюджету Полтави, пише громадська ініціатива «Пасажири Києва».

Транспортні експерти проаналізували дані тендерів на реконструкцію двох розвʼязок – на перетині вулиць Богатирської й Полярної та вулиць Дегтярівської й Олександра Довженка.

Згідно з кошторисом, реконструкція розвʼязки Богатирська – Полярна коштуватиме місту 3,1 мільярда гривень. На роботи з оновлення розвязки Дегтярівська – Довженка планують витратити 2,1 мільярда гривень.

«Пасажири Києва» вирішили порівняти ці суми з бюджетами менших українських міст. Бюджет Тернополя на 2023 рік становить 2,9 мільярда гривень, що менше, ніж планують виділити на одну розвʼязку в Києві.

Бюджет Полтави на 2023 рік становить 4,3 мільярда гривень.

Транспортні експерти вважають такі видатки недоцільними й закликають підтримати петицію про заборону будувати нові розвʼязки в Києві, доки не буде завершена робота над Шулявським шляхопроводом.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Дворівневу розвʼязку з велодоріжками на Оболоні почнуть будувати у 2023 році. Реконструкція триватиме близько двох років. Пропускна спроможність вузла становитиме понад 11 тисяч автівок на годину. У КМДА вважають, що це допоможе боротися із заторами.

Зображення: КМДА

У квітні 2023-го також стало відомо, що КМДА оновлюватиме підземний перехід і транспортну розв’язку біля Шулявського мосту за 34 мільйони. «За ці гроші можна було побудувати 10 світлофорних обʼєктів на найбільш небезпечних нерегульованих перехрестях міста. Або продублювати наземними переходами 10 перехресть із підземними», – коментували в ініціативі «Пасажири Києва». Розкритикувала такі плани й депутатка Ксенія Семенова.


Загальний бюджет міста на 2023 рік становить 65,6 мільярди гривень. У КМДА його назвали «бюджетом виживання».

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі