Фандрейзингова платформа United24 підбила підсумки роботи за рік: удалося втілити більше 50 цільових зборів і реалізувати понад 100 стратегічних партнерств. Загалом зібрали 325 мільйонів доларів зі 110 країн.

 Серед найбільших проєктів – перший у світі флот морських дронів: на них зібрали більше 500 мільйонів гривень.

 Також великий збір – «Азовсталь: Символ незламності», де від продажу браслетів із довоєнної партії металу зібрали майже 300 мільйонів гривень.

 У трійці лідерів і збір «Міць. Українська кам’яна», коли завдяки лімітованій партії «Артемсолі» з Соледара вдалося зібрати понад 58,5 мільйона гривень на дрони-камікадзе для українських розвідників.

Найбільшим збором за напрямом «Медична допомога» став фандрейзинг на «швидкі» типу С, тобто призначені для транспортування пацієнтів й ускладненого догляду за ними (460 мільйонів гривень). На напрям «Відбудова України» зібрали більше 655 мільйонів гривень.

За кошти, зібрані через United24, придбали першу в Україні машину для розмінування, відбудували 11 мостів на Миколаївщині й Херсонщині, купили 176 «швидких», сотні одиниць медобладнання, амуніцію для захисників, а також законтрактували більше 3800 безпілотників і комплексів БПЛА.

«Платформа також підштовхнула до створення «Армії дронів», стратегічного державного проєкту, який наразі впливає на хід подій на фронті», – прокоментував віцепрем’єр-міністр з інновацій, розвитку освіти, науки та технологій, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.

Амбасадорами платформи стали 15 зірок: співачка й акторка Барбара Стрейзанд, актори Марк Гемілл і Лієв Шрайбер, акторка Кетрін Винник, гурт Imagine Dragons, креативний директор Balenciaga Демна Гвасалія, режисер Мішель Азанавічус, астронавт Скотт Келлі, історик Тімоті Снайдер, підприємець Річард Бренсон, кантрі-співак Бред Пейслі, мандрівник Беар Гріллз, українські спортсмени Еліна Світоліна, Андрій Шевченко й Олександр Усик.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Фандрейзингову платформу United24 запустили 5 травня 2022 року. Платформу позиціюють як головне «вікно» для збору коштів для України: вона має об’єднати підтримку від міжнародних благодійних фондів, урядів країн, публічних осіб і великих брендів. Ця ініціатива – одна з тих, хто зібрав найбільше коштів для України під час повномасштабної війни за даними Forbes й Opendatabot.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі