Під час будівництва Подільського мосту могли розікрасти ще 104 мільйони гривень. Про нову підозру повідомили директору комунального підприємства «Дирекція з будівництва шляхово-транспортних споруд», пише Київська прокуратура.

Так, у березні 2023 року комунальне підприємство, генпідрядник та підрядна організація підписали документи, на підставі яких підряднику перерахували 181 мільйон гривень на оренду та експлуатацію будівельної техніки для зведення мосту.

Водночас вартість оренди завищили на 104 мільйони гривень, ідеться у висновках будівельно-технічної експертизи.

Фото: Північний апеляційний господарський суд

Ці кошти в подальшому перерахували на рахунки кількох підприємств з ознаками фіктивності під виглядом закупівлі взуття, господарських товарів, запчастин. Їх планували обготівкувати й розподілити між фігурантами, кажуть у прокуратурі.

Щоб відшкодувати місту збитки, наклали арешти на рахунки всіх підприємств, задіяних у протиправному механізмі.

Раніше керівнику КП вже повідомили про підозру за фактом службової недбалості, яка призвела до понад 6 мільйонів гривень збитків міському бюджету.

За ці злочини йому загрожує від 7 до 12 років ув'язнення, позбавлення права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на тривалий термін та конфіскація майна, додають у МВС.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У жовтні 2022 року з’явилися повідомлення, що на будівництво Подільсько-Воскресенького мосту виділять 183 мільйони гривень з бюджету міста. Прокуратура висловила занепокоєння й попросила Київраду переглянути рішення. Київрада, зі свого боку, заявила, що не виділяла грошей на будівництво.

У лютому 2023 року прокуратура з’ясувала, що на будівництві мосту розікрали 36 мільйонів гривень. Пізніше північний апеляційний суд також зобов’язав підрядника «Еко-буд-трейд» сплатити до держбюджету 182,5 мільйона гривень за змову під час участі у закупівельних торгах.


Подільсько-Воскресенський міст сполучатиме Поділ із Райдужним масивом і Троєщиною. Його почали будувати ще в 1993 році, але майже відразу будівництво зупинилося через брак коштів. Декілька разів будівельні роботи намагалися відновити. У 2017 році знову взялися за будівництво мосту. Раніше мер Києва обіцяв, що першу чергу відкриють до кінця 2020 року, але цього не сталося. Так само, попри обіцянки влади, міст не відкрили й до кінця 2021 року, й у 2022 році. Кличко у травні ще раз пообіцяв, що першу частину мосту відкриють у 2023 році.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Київська міська прокуратура