Мер Києва Віталій Кличко відхилив ще дві петиції про скасування зупинки транспорту під час повітряних тривог.

Першу з них зареєстрували наприкінці січня. За словами ініціаторки петиції, якщо киянин не має автомобіля і їде на роботу на інший берег, то це «знущання», адже в деяких випадках доводиться робити чотири пересадки через повітряну тривогу.

Друга з петицій зареєстрована на початку лютого. Її автор зазначає, що місто втрачає «шалені кошти» через зупинку комунального транспорту під час тривог, тимчасом як «маршрутки» продовжують рух.

На обидві петиції міська влада дала однакову відповідь, а саме нагадала алгоритм дій під час повітряної тривоги і додала, що на кожній зупинці розміщені інформаційні схеми щодо того, як дістатися до найближчого укриття. У Кличка запевняють, що безпекову ситуацію переглядають постійно й поки що не можуть скасувати рішення про зупинку наземного транспорту під час тривог.

Міська влада також зауважує, що це рішення ніяк не впливає на витрати пасажирів, бо після завершення повітряної тривоги вони можуть скористатися проїзними документами, за які сплатили попередньо.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


З 1 серпня наземний громадський транспорт у Києві під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух. Передбачається, що пасажири на цей час ховатимуться в укриттях. Ми пояснювали, чому це погана ідея. Ми також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і запитували, чому вирішили ухвалити таке рішення.


Кияни вже зареєстрували чотири петиції щодо скасування рішення про зупинку транспорту під час повітряних тривог. Перша петиція за скасування цього рішення набрала необхідну кількість голосів на початку серпня, однак міський голова Віталій Кличко відмовився скасувати його, хоча петицію схвалили кілька комісій Київради. Не підтримали й петицію, яка набрала необхідну кількість голосів на початку березня.


Більшість обласних центрів в Україні не зупиняють роботу громадського транспорту під час повітряних тривог. Тільки протягом серпня-жовтня комунальний транспорт Києва не працював 122 години. За чотири місяці місто втратило 1,3 мільярда гривень від зупинки транспорту під час тривог.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі