Уже друга петиція про скасування зупинки наземного транспорту під час повітряних тривог набрала необхідну кількість підписів, більше шести тисяч. Тепер її має розглянути Київрада.

Першу петицію із проханням скасувати зупинку транспорту під час тривог зареєстрували ще в серпні, вона за тиждень набрала необхідну кількість голосів. Однак міський голова Віталій Кличко відмовився скасувати рішення, хоча петицію підтримало кілька комісій Київради.

Другу петицію зареєстрували у січні 2022 року. Її автор вважає, що наземний транспорт не потрібно зупиняти під час повітряних тривог тому, що в Києві не скрізь є укриття або вони можуть бути закриті. Він також наголошує, що таке рішення приносить збитки «Київпастрансу», а також пише, що інші українські міста вже скасували зупинку транспорту під час тривог, зокрема Харків, «де ситуація складніша, але транспорт працює».

Із серпня 2022 року київський комунальний транспорт простояв 230 годин через повітряні тривоги, підрахували в спільноті «Пасажири Києва». Там додають, що рішення зупиняти транспорт під час тривог вже принесло місту 2 мільярди гривень збитків.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


З 1 серпня наземний громадський транспорт у Києві під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух. Передбачається, що пасажири на цей час ховатимуться в укриттях.

Ми пояснювали, чому це погана ідея. Ми також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і запитували, чому вирішили ухвалити таке рішення.


Більшість обласних центрів в Україні не зупиняють роботу громадського транспорту під час повітряних тривог. Зупиняють його лише в Києві, Краматорську, Хмельницькому, Івано-Франківську й Тернополі. «При цьому не зупиняється комунальний транспорт у Харкові, Миколаєві, Дніпрі, Запоріжжі, Сумах, Одесі попри те, що ризики обстрілів там набагато більші за ризики у Києві»,  зауважують у «Пасажирах Києва».

Візуалізація: «Пасажири Києва»

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі