Будівництво метро на Виноградар відновлять після коригування та експертизи, яку має провести новий підрядник, каже очільник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський в інтерв'ю «Вечірньому Києву».

«Будуть оголошені нові торги на визначення нового підрядника, адже нинішній договір не буде дійсним після коригування проєкту. От після цього ми відновимо будівництво», — підкреслив Брагінський.

Він також наголосив, що метро побудують з гарантією у 100%. 

З початку повномасштабного вторгнення будівництво призупиняли через ракетні обстріли, але у 2023 році роботи відновили у котлованах на відкритій ділянці. Оскільки була загроза сповзання ґрунту, підрядник зробив додаткові кріплення котловану та знову призупинив довгобуд.

   

«Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» та «Проспект Правди» (обидві станції – мілкого закладення). Довжина нової ділянки лінії – 3,7 кілометра. Це перша черга.

За договором, будівництво першої черги метро на Виноградар мали завершити до 26 листопада 2021 року. Але генпідрядник «Київметробуд» попросив через суд перенести термін завершення першої черги робіт із листопада 2021 року на травень 2023 року. Він пояснив, що не може виконати роботи через локдауни.

Попри повідомлення про сповільнення робіт, міський голова Віталій Кличко продовжував стверджувати, що принаймні одну станцію відкриють до кінця 2021 року.

На будівництві метрополітену на Виноградар «відмили» більш як 139 мільйонів гривень. Підрядник поклав бюджетні кошти на депозитний рахунок у банк. Упродовж 2019 року комерційна установа отримала близько 139 мільйонів – відсотки від депозиту на суму 1,5 мільярда гривень.

На початку січня 2023 року КП «Київський метрополітен» замовив корегування проєкту будівництва метро на Виноградар за 70 мільйонів гривень.