Будівництво метро на Виноградар за новим проєктом планують відновити у вересні 2023 року, розповів керівник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський в ефірі «Київ24».

Корегування проєкту завершать у серпні, а до кінця 2024 року хочуть збудувати перші дві станції – «Мостицьку» та «Проспект Правди».

«Треба розуміти, що під час повітряної тривоги будівельники йдуть в укриття. І це теж впливає на терміни», – каже керівник «Київського метрополітену».

Проєкт, який створювали у 2017 році, вирішили скоригувати «через його недосконалості». Вартість будівництва від станції метро «Сирець» до «Проспекту Правди» і «Мостицької» складає близько шести мільярдів гривень, додають «Пасажири Києва».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


«Метро на Виноградар» – умовна назва проєкту будівництва нових станцій київського метро по зеленій гілці від «Сирця» до житлового масиву Виноградар, яке почалось у березні 2019 року. На першому етапі мають побудувати дві станції: «Мостицька» та «Проспект Правди» (обидві станції – мілкого закладення). Довжина нової ділянки лінії – 3,7 кілометра. Це перша черга.

За договором, будівництво першої черги метро на Виноградар мали завершити до 26 листопада 2021 року. Але генпідрядник «Київметробуд» попросив через суд перенести термін завершення першої черги робіт із листопада 2021 року на травень 2023 року. Він пояснив, що не може виконати роботи через локдауни.

Попри повідомлення про сповільнення робіт, міський голова Віталій Кличко продовжував стверджувати, що принаймні одну станцію відкриють до кінця 2021 року.


На будівництві метрополітену на Виноградар «відмили» більш як 139 мільйонів гривень. Підрядник поклав бюджетні кошти на депозитний рахунок у банк. Упродовж 2019 року комерційна установа отримала близько 139 мільйонів – відсотки від депозиту на суму 1,5 мільярда гривень.

На початку січня 2023 року КП «Київський метрополітен» замовив корегування проєкту будівництва метро на Виноградар за 70 мільйонів гривень.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі