Моноформат рамену Ramen vs Marketing почав роботу на ринку «Столичний» поблизу станції метро «Теремки». Це третій у Києві заклад компанії Food vs Marketing у форматі, який раніше мав назву Noodle vs Marketing.

Особливість закладу біля павільйону «Овочі та фрукти» – робота в першій половині дня, з 05:00 до 14:00. 

«Мені подобається думати, що ринок є місцем, де збираються люди, які розуміються на їжі. Тут є постачальники, які презентують свою найкращу продукцію. Тут є закупівельники, які хочуть обирати найкращі продукти. І хотілося б, щоб на ринку був і заклад, де можна смачно поїсти», – розповідає The Village Україна співзасновник і шеф-кухар Food vs Marketing Женя Михайленко.

У закладу таке саме меню, як у перших двох раменних компанії: кілька видів рамену та рису, напої. 

З меню:

Shio Ramen – 58/89 грн

Shoyu Ramen – 67/106 грн

Miso Ramen – 78/117 грн

Spicy Ramen – 99/138 грн

Regular Jasmine Rice – 81/99 грн

Old Fashioned Jasmine Rice – 89/107 грн


Shoyu Ramen та Old Fashioned

Третій Ramen vs Marketing розташований у МАФі поряд із першим павільйоном біля в'їзду на ринок «Столичний». У закладі 36 м² і 15 посадкових місць, також тут планують відкрити сезонний літній майданчик на близько 20 посадок.

«Насправді це досягнення: у цьому приміщенні на 7м² менша площа, ніж у нашій першій раменній. Але ми змогли вмістити у них більше обладнання, закритий заготівельний цех і вбиральню з єдиним унітазом на всьому ринку», – додає Михайленко.

В'їзд на територію ринку «Столичний» платний – для легкового автомобіля це 20 гривень.

Заклад не працює у понеділок і вівторок. Починає роботу він о п'ятій ранку. «Насамперед це розраховано на людей, які працюють на ринку. Подивимося, чи будуть вони користуватися цією можливістю», – каже Михайленко. Додає, що кожного тижня на ринок заїжджає 5-6 тисяч автомобілів. 

 The Village Україна анонсував відкриття Ramen vs Marketing у матеріалі «15 закладів, які почнуть роботу в Києві в 2020 році».

 Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.

 Нині у межах компанії Food vs Marketing працює два заклади Ramen vs Marketing біля станції метро «Арсенальна» та «Шулявська», а також моноформат бань мі Banh mi vs Marketing.

 Раніше у закладах мережі Noodle vs Marketing можна було розрахуватися лише готівкою, але у вересні 2019 року ввели можливість оплати карткою.

 Окрім того, ми запитували у Жені Михайленка, які продукти він купує на ринку «Столичний».

 Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – дізнавайся про нові заклади міста першим.

Коли

05:00-14:00 (з середи по неділю)

Де

ринок «Столичний», Кільцева дорога, 110-А


Обкладинка та фото: Ярослав Друзюк для The Village Україна