Заклади Noodle vs Marketing та Banh Mi vs Marketing, що входять до мережі Food vs Marketing, ввели можливість оплати карткою. 

«Вирішили дослухатися до думки гостей», – прокоментували The Village Україна у закладі. 

«У майбутньому ми хочемо повністю перейти на безготівкову модель ведення бізнесу. Для нас це частина екологічності. Тож у найближчих планах – сортування сміття та використання мінімуму матеріалів, які швидко зношуються, включно з паперовими грошима», – додають у коментарі Food vs Marketing. 

Співзасновник і шефкухар Food vs Marketing Женя Михайленко

Перший заклад Food vs Marketing, Noodle vs Marketing на Хрестовому провулку, почав роботу 2016 року. Протягом понад трьох років у закладі використовували суто готівкову систему оплати. Не приймали донедавна до оплати картки й у закладі Banh Mi vs Marketing, що почав роботу в жовтні 2017 року. 

«Наразі це єдиний зручний для нашої компанії сценарій роботи», – відповідав співзасновник проєкту Женя Михайленко на запитання The Village Україна про відсутність безготівкового розрахунку навесні 2018 року. 

Відтепер заклади Food vs Marketing приймають до оплати картки платіжних систем MasterCard і Visa. Працює у моноформатах й система Apple Pay.

 Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.

 Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing, моноформат бань мі Banh mi vs Marketing і стритфуд Window 1.

 Окрім того, у лютому Food vs Marketing запустила як партнер перший кіберспортивний бар України NaVi Bar. Команда вийшла з проєкту 1 серпня.

 Раніше Food vs Marketing оголосили плани про відкриття другого закладу в форматі Noodle vs Marketing і планували продати 25% компанії для залучення інвестицій у розвиток.

 Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.

Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна