Ramen vs Marketing – це другий моноформат рамену від компанії Food vs Marketing, відомих за раменною Noodle vs Marketing біля станції метро «Арсенальна». Відкриття закладу на Шулявці в тестовому режимі відбулося наприкінці грудня. Раніше ми розповідали про історію Food vs Marketing у рубриці «Власники».

Фото: Євген Карєв

 Підпишись на Telegram-канал ТЕСТОВИЙ РЕЖИМ – дізнавайся про нові заклади міста першим.

Концепція

Ramen vs Marketing – це третій заклад компанії Food vs Marketing після моноформатів Noodle vs Marketing і Banh Mi vs Marketing на Печерську, який почав роботу на вулиці Гетьмана біля станції метро «Шулявська». Новий заклад має назву Ramen vs Marketing – після відкриття команда шеф-кухаря Жені Михайленка вирішила перейменувати і перший моноформат біля «Арсенальної». «Подумали, що так буде менше конфузу. Люди неправильно розуміли назву, тому ми вирішили уточнити. Адже ми готуємо лише рамен, а не іншу локшину», – пояснює Михайленко.

 Ramen vs Marketing

Де: місто Київ, вулиця Вадима Гетьмана, 10/37

Коли: 11:00-21:00 (перерва з 16:00 до 17:00)

Телефон: 095 444 58 22

Facebook

Ramen vs Marketing на Шулявці має таку саму концепцію і меню, як перший заклад мережі. Згідно з принципами моноформату, тут готують лише один продукт – власну версію рамену, японської страви з локшиною. Також пропонують два варіанти рису.

Особливістю другої раменної Food vs Marketing є те, що її проєктували як об’єкт, який обслуговуватиме не лише цей заклад, а й наявні та нові раменні мережі. «Це заклад, у якому ми хотіли прораховувати помилки, яких припустилися під час побудови перших двох», – розповідає шеф Михайленко. Пояснює, що у раменній на Хрестовому провулку замало місця, тому окремі виробничі процеси поступово виносили за межі приміщення. Після запуску заготівельного цеху і складу в Banh Mi vs Marketing та значно більшої кухні на Шулявці у першій раменній тепер лише готують бульйони і нарізають локшину, каже Михайленко.

Понад те, виробничі потужності Ramen vs Marketing зможуть обслуговувати ще близько п’ять раменних. Food vs Marketing планує запустити третій моноформат рамену на Столичному ринку протягом лютого. Ще два заклади до кінця 2020 року хочуть відкрити на Подолі та Оболоні. Михайленко додає, що поки компанія вирішила зосередитися на запуску моноформатів рамену, а не нових закладів, які анонсували раніше. 

Наразі Ramen vs Marketing працює щодня з 11:00 до 21:00, але, як і перший заклад, має перерву в роботі. Раменна не обслуговує гостей з 16:00 до 17:00. «Ми відчинили двері без перерви. Пропрацювали три тижні і зрозуміли, що є година, коли гостей суттєво менше», – пояснює рішення Михайленко. Додає, що хотів би згодом перевести заклад на цілодобовий режим роботи.

Локація

Ramen vs Marketing розташували у колишньому приміщенні хінкальні поряд із зупинкою громадського транспорту на вулиці Вадима Гетьмана. Ramen vs Marketing можна впізнати за чорним кольором фасаду і написом «Рамен». Також приміщення виділяє велике вікно, за яким облаштовані робочі процеси. «Коли побачив це приміщення, одразу зрозумів, що його треба брати: люди стоять на зупинці і дивляться, як ми робимо локшину. Для них це культурний шок, бо раніше на цьому місці стояв мангал», – сміється Михайленко.

Шеф-кухар і співзасновник Food vs Marketing Михайленко каже, що бачить метою компанії «створити нову модель харчування у мегаполісах». Щоб переконати людей харчуватися в закладах, а не вдома, компанія вирішила відкривати заклади за межами центральних районів. «Шулявка – це мій рідний район, – пояснює вибір локації Михайленко. – Тут три найбільші університети країни, багато студентів і багато гуртожитків».

Керівник Food vs Marketing каже, що аудиторія Ramen vs Marketing суттєво відрізняється від аудиторії перших закладів компанії. «Ми вже бачимо, що тут зовсім інші люди. Частина людей приїжджала звідси до нас на Арсенальну. Також тут поряд студенти КПІ, НАУ і КНЕУ, а ще школярі, які тягнуть батьків до нас після школи», – розповідає Михайленко.

У приміщенні Ramen vs Marketing близько 50 посадкових місць, але більшу частину зі 130 квадратних метрів займає не основна зала, а кухня та заготівельний цех, здатний виробляти тонну тіста на тиждень. «Холодильна кімната, новий тістоміс і машина для нарізання локшини», – проводить екскурсію технічними приміщеннями Михайленко. Оскільки у другому закладі використовують нове обладнання, смак рамену може відрізнятися від рамену на Печерську. «У нас немає завдання стандартизувати смак, є завдання організувати і стандартизувати процес, – пояснює Михайленко. – Смак є реакцією в тебе в голові. Він постійно буде різним. Інша атмосфера, інша музика, інші люди – це все різні емоції, а отже, інший досвід».

Кухня

У Ramen vs Marketing пропонують чотири види рамену, два види рису «Жасмин» та додатки до основних позицій. Єдине нововведення, якщо порівнювати з першим закладом – фрикадельки з імбиром, які можна додати до рамену чи рису. Серед додатків – курятина (29 грн), свинина (39 грн), кімчі (11 грн), а також курячий і вегетаріанський бульйони (22 грн).

Рамен подають у глибоких порцелянових тарілках, які привозять з Китаю. У Ramen vs Marketing використовують нову технологію подачі страв, за якою вдалося підняти середню температуру рамену на 25 градусів, кажуть у закладі.

З меню

Shio Ramen – 58/89 грн

Shoyu Ramen – 67/106 грн

Miso Ramen – 78/117 грн

Spicy Ramen – 99/138 грн

Regular Jasmine Rice – 81/99 грн

Old Fashioned Jasmine Rice – 89/107 грн

До рамену пропонують безалкогольні напої, також відомі за першою раменною: наприклад, лимонад (22/69 грн), березовий сік (22/69 грн), «Тархун» (22/69 грн), «Холодний тайський чай» (22/69 грн) і «Гострий томатний сік» (22/69 грн). Крім того, в асортименті безалкогольне пиво від виробників Brewdog і Mikkeller.