Мережа Food vs Marketing відкриє новий заклад на вулиці Вадима Гетьмана біля станції метро «Шулявська».

«У серпні ми зібрали першу групу інвесторів і знайшли приміщення у колишній хінкальні на вулиці Вадима Гетьмана, 10/37-А, метро «Шулявська». Договір оренди вже підписаний на 5 років, почалися демонтажні роботи», – розповідають у Food vs Marketing.

До 2021 року проєкт планують масштабувати і запустити ще чотири раменних. Один із закладів відкриють на Подолі, його почнуть будувати навесні 2020 року.⠀


 Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.

 Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing, моноформат бань мі Banh mi vs Marketing і стритфуд Window 1.

 Раніше Food vs Marketing оголосили плани про відкриття другого закладу в форматі Noodle vs Marketing і планували продати 25% компанії для залучення інвестицій у розвиток.

 У 2018 році Food vs Marketing планували відкрити три нові моноформати з шаурмою, фо та бургерами.

 Раніше у закладах мережі Noodle vs Marketing можна було розрахуватися лише готівкою, але у вересні 2019 року ввели можливість оплати карткою.

 Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – дізнавайся про нові заклади міста першим.

Фото: Анна Бобирєва для The Village Україна