Стритфуд-точку із сендвічами бань мі на вулиці Антоновича відкриває компанія Food vs Marketing, відома за закладами Noodle vs Marketing i Banh Mi vs Marketing. Тестове відкриття точки Window 1 відбудеться 6 жовтня – на один день.

«Ми відкриваємось на один тестовий день з сотнею багетів – з 12:00 і до останнього багета. Після чого ще тиждень будемо доводити все до ладу», – коментує The Village Україна керівник компанії Food vs Marketing Женя Михайленко.

У меню два сендвічі – з ковбасою і яйцями та сиром. Обидві позиції коштують 70 грн. Ще по 10 грн коштують додатки до сендвічів. Напої – по 20 грн.

«Це наша експансія у просуванні сендвічів та салатів Banh Mi vs Marketing», – розповідав Михайленко.

За його словами, заклад працюватиме у режимі to-go. Гості замовлятимуть страви й отримуватимуть їх через спеціальне вікно. Посадкових місць у закладі не буде.

За словами Михайленка, ще одну точку в подібному форматі він планує відкрити на Подолі.

 Про майбутнє відкриття Михайленко повідомляв у квітні.

 Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing і моноформат бань мі Banh mi vs Marketing.

 Історію Food vs Marketing ми розповідали у форматі «Власники».

 Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.

Фото та обкладинка: Window 1