Мережа Food vs Marketing відкриє у Києві три нові заклади – моноформати шаурми, супу Фо та бургерів.

Женя Михайленко в Banh mi vs Marketing / Володимира Шуваєва для The Village Україна

«Це три категорії, які зараз, як вважається, вийшли з трендів. Але ми хочемо запропонувати їх споживачам у нашому стилі», – прокоментував керівник мережі Женя Михайленко The Village Україна.

Керівник мережі додав, що орієнтовно запуск точки з шаурмою планується на травень 2018 року, а моноформату Фо – на жовтень 2018-го.

Для бургерної Food vs Marketing наразі не визначає орієнтовні терміни запуску. Утім, Михайленко відзначає, що локацію для неї оберуть на Печерську. Зокрема, вона матиме власну пекарню.

Таким чином мережа Food vs Marketing повинна зрости до п'яти закладів. Нині у Києві вже працює раменна Noodle vs Marketing і місце з Бань Мі Banh mi vs Marketing.