Вихідними 28–29 жовтня в гастрохабі Garage відбувся передостанній «Кураж» цього сезону. Це перший під час повномасштабної війни «Кураж», фокусом якого стали знижки від українських брендів. Серед учасників були: Litkovskaya, Frolov, Anna October, Katsurina, Ksenia Schnaider, Anoeses, Jul, Gorn Ceramics, Guzema, Have a Rest, Trip: Tych, Article Blazers, Gushka, Etnodim та інші.

Попри ураган у Києві, організатори зазначають, що деякі бренди розпродали все ще в суботу. Серед них: Ruslan Baginskiy, Frolov і Katsurina.

Крім знижок, на заході представили інклюзивні активності від Superhumans Center – можна було приміряти протез і спробувати походити з ним. Охочі могли взяти котика з притулку, зробити портрет за донейт від чотирьох фотографів, відвести на спеціальну фотозону свого песика, зробити татуювання та послухати джаз від київських діджеїв.

Дізнатися, скільки зібрали на благодійність під час заходу, можна буде найближчими днями на сторінці «Куражу» в Instagram. Поки що організатори повідомляють про «близько 10 тисяч гостей». 

 Раніше ми говорили із засновницею «Куража» Альоною Гудковою про її очікування від сезону «Куражів» і плани на майбутнє.

Фото: Оля Закревська для «Куражу»