Мер Києва Віталій Кличко знову не підтримав петицію про скасування зупинки громадського транспорту під час повітряної тривоги.

«Пасажири збираються на зупинках чи біля станцій метро в очікуванні маршруток чи таксі. Хоча комунальний транспорт швидше міг би розосередити містян по місту», – запевняють в ініціативі «Пасажири Києва».

У відповіді на петицію мер Кличко послався на рішення про особливості роботи громадського транспорту під час повітряної тривоги, яке ухвалили 29 липня 2022 року. Це рішення включає алгоритм дій водія громадського транспорту, який має зупинити транспорт, висадити пасажирів і піти в укриття. 

«Призупинення роботи комунального транспорту під час повітряної тривоги не несе для пасажирів жодних додаткових витрат, оскільки після її завершення вони можуть скористатися попередньо сплаченими проїзними документами», – написав Кличко у відповідь на петицію. 

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


З 1 серпня наземний громадський транспорт у Києві під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух. Передбачається, що пасажири на цей час ховатимуться в укриттях. Ми пояснювали, чому це погана ідея. Ми також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і запитували, чому вирішили ухвалити таке рішення.


Петиція за скасування цього рішення набрала необхідну кількість голосів, однак міський голова Віталій Кличко відмовився скасувати його, хоча петицію підтримало кілька комісій Київради. У Київраді зареєстрували проєкт рішення, що має змусити наземний транспорт працювати під час повітряних тривог.


195 годин простояв громадський транспорт під час повітряних тривог за шість місяців. За чотири місяці місто втратило 1,3 мільярда гривень від зупинки транспорту під час тривог.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі