Хвилеподібний міст на Оболоні планують відкрити до Дня Києва, в останню неділю травня, розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Прохідну частину мосту з плит, яка становить 3,5 метра, уже майже повністю облаштували. Мостова споруда тепер повністю спирається на власні опори, а центральна зона – на ванти, додає Авдокушин. Незабаром також приберуть рештки тимчасових конструкцій, після цього міст стане вищим.

В основі мосту-хвилі також зробили переходи на обидва береги Оболонської затоки. Спочатку під мостом планували зробити прогулянкову зону з клумбами, але від цієї ідеї наразі відмовилися. Причина – мінімізація витрат під час воєнного стану.

Міст не фарбуватимуть в один суцільний колір, різні його частини матимуть різний колір, розповіли будівельники. На мосту також планують облаштувати систему декоративного освітлення.

Сталеві конструкції для мосту виготовила «Укрстальконструкція» з останнього мостового металу, який виплавили на комбінаті «Азовсталь». Метал відправили з Маріуполя до Дніпра 27 лютого 2022 року, через два дні після початку великої війни. Будівництвом мосту займається ТОВ «Мостобуд».

Міст з Оболонської набережної добудують за кошти паризької агломерації. У липні 2,5 мільйона доларів на добудову хвилеподібного моста також вирішив виділити Тайвань.

   

Будівництво мосту мали завершити восени 2023 року, розповідав архітектор проєкту. Водночас в Оболонській РДА ще у квітні повідомляли, що запланований термін завершення будівництва – 2024 рік. 

Міст-хвиля стане частиною розважального парку з пляжем, велодоріжками, зоною для барбекю, фудкортом, спортивними й дитячими майданчиками, набережною з причалом для човнів, який будують на Оболонському острові.

Актуальні рендери мосту-хвилі на Оболоні. Зображення: Андрій Миргородський

У серпні стало відомо, що проєкт мосту-хвилі зазнав змін і відрізняється від початкових візуалізацій, це підтвердив архітектор Андрій Миргородський. Він пояснив, що рендери, опубліковані раніше, лише ілюстрували ідею.