Президент Зеленський доручив Кабміну розглянути петицію про маркування товарів від брендів, які продовжують працювати в Росії, повідомив український військовий і блогер Юрій Гудименко.

У петиції, яку підписали понад 30 000 українців, перерахована низка компаній, які виробляють і продають побутові товари й продукти на території РФ, як-от: Avon, Johnson & Johnson, Procter & Gamble, Red Bull, Unilever, Bonduelle, Yves Rocher, Colgate-Palmolive, Barilla й інші.

Автор петиції Юрій Гудименко пропонує маркувати спеціальними позначками про те, що компанія продовжує працювати на російському ринку. Маркування, згідно з пропозицією, повинно бути нанесене на лицеву сторону товару великими літерами червоного кольору.

У відповідь на петицію й запит Гудименка президент відповів, що маркування товарів спричинить додаткові витрати й «потребує прийняття зваженого рішення».

«Я, зі свого боку, готовий долучатися до розроблення необхідних проєктів, про що поінформую листом пана Дениса Шмигаля», – написав Юрій Гудименко. 

Також у відповіді президент згадав застосунок Rubargo, який допомагає користувачам ідентифікувати компанії й бренди, що працюють і сплачують податки в РФ, шляхом сканування штрих-кодів на продукції.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Десятки західних компаній, які заявляли про вихід з РФ, досі активні на російському ринку. Серед найбільших світових компаній, хто спочату заявив про вихід, але потім зайняв вичікувальну позицію, – ExxonMobil, Alphabet, Toyota й Microsoft.

Із відомих ресторанних мереж лише McDonald’s і Starbucks повністю припинили бізнес у Росії. Серед інших на російському ринку залишилися AmRest, Focus Brands (Cinnabon), Subway, Hard Rock Cafe, Inspire Brands (Dunkin’ Donuts і Baskin Robins).

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі