Низка світових ресторанних мереж заявили про вихід з російського ринку, серед них – компанії Burger King, Compass Group, Dunkin Donuts, Jamie Oliver Group, Little Caesars, Ninja Sushi, Papa John’s, Starbucks, Krispy Kreme, Hesburger, Marugame Seimen, Autogrill і McDonald’s.

Водночас лише McDonald’s і Starbucks повністю припинили свою діяльність і продали свій бізнес у РФ, свідчать результати дослідження Київської школи економіки (KSE).

McDonald’s розпочали процедуру виходу навесні. У травні компанія уклала угоду купівлі-продажу з ліцензіатом, новий власник відкрив частину ресторанів під назвою «Вкусно и точка».

Після виходу Starbucks в РФ відкрили кав’ярні зі схожим дизайном і назвою Stars Coffee. З’явилися припущення, що компанія не пішла з російського ринку, а лише зробила ребрендинг, однак підтверджень цьому аналітики KSE не знайшли. 

Хто залишився

Американська корпорація Yum Brands, яка керує брендом KFC, залишила російський ринок лише частково. Компанія в липні заявила про повний вихід після завершення транзакції KFC Yum! Brands, але така транзакція досі не підтверджена.

DP Eurasia, яка керує брендом Domino’s Pizza в Туреччині й Росії, продовжує працювати на ринку РФ, називаючи свій бізнес там «стійким». Половина закладів групи в Росії працюють за умовами франчайзингу.

Також на російському ринку залишилися AmRest, Focus Brands (Cinnabon), Subway, Hard Rock Cafe, Inspire Brands (Dunkin’ Donuts і Baskin Robins).

Повний перелік компаній, які не вийшли з РФ, можна знайти в детальному звіті KSE.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


За данимим KSE, від початку повномасштабної війни російський ринок уже повністю залишили 105 міжнародних компаній. Загалом вони мали 244,2 тисячі людей персоналу, $24,4 мільярда річного доходу й $9,5 мільярда капіталу.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі