Під час карантину та кризи ми ще раз переконалися, як важливо допомагати й піклуватися про себе, навколишніх і планету. Локальні компанії та світові корпорації реалізовували ініціативи, які націлені на запобігання домаганням, боротьбу з екологічними викликами та підтримку наукового потенціалу.

Так, 1 мільйон гривень на ліки для онкохворих дітей зібрав у 2020 році бренд La Roche-Posay разом із фондом «Таблеточки». А компанія L’Oreal Україна передала понад 250 000 продуктів, включаючи спиртові гелі для обробки рук, у лікарні, аптеки, продовольчі мережі, школи, притулки для жінок і наукові інститути.

The Village Україна разом із компанією L’Oréal Україна розповідають про 11 українських і світових ініціатив косметичних брендів Групи L’Oréal, що роблять свій внесок у боротьбі за майбутнє без насильства, стереотипів і хвороб.

Ініціативи заради сталого майбутнього

Трансформація бізнесу в напрямку сталої та відповідальної моделі

Що: програма «L’Oréal в інтересах майбутнього»

Перейти до економіки замкненого циклу та розв’язувати світові соціальні питання – саме такі цілі Група L’Oréal зафіксувала перед собою у програмі «L’Oréal в інтересах майбутнього». План дій до 2030 року охоплює вирішення глобальних питань: проблеми жінок-біженців і людей з інвалідністю, гендерно зумовлене насильство та бідність. А серед цілей трансформації бізнесу – досягти нульового вуглецевого сліду, використовувати паковання з переробленого пластику та мінімізувати викиди парникових газів. Усього на вирішення екологічних і соціальних проблем було виділено 150 мільйонів євро.

Боротьба із забрудненням пластиком і перехід до принципів сталого розвитку

Що: програма Garnier «Green Beauty»

Восени 2020 року бренд Garnier запустив ініціативу Green Beauty для трансформаційних змін бренда за принципами сталого розвитку. До 2025 року для всієї продукції бренда використовуватимуть 100% вторинно перероблений пластик, придатний до багаторазового використання. А всі виробничі об’єкти бренда стануть на 100% вуглецево-нейтральними завдяки використанню енергії з відновлювальних джерел. Мета проєкту – заохотити споживачів правильно сортувати й утилізувати косметичні продукти, а також боротися із забрудненням пластиковими відходами.

Повторне наповнення флакону б’юті-продуктом

Що: інноваційна технологія Life Plankton Elixir Blue Fountain від Biotherm

У 2020 році бренд Biotherm випустив продукт Life Plankton Elixir Blue Fountain, антивіковий концентрат у новому флаконі з інноваційною технологією його повторного наповнення. Life Plankton Elixir має високу концентрацію пребіотику Life Plankton™, а його інгредієнти допомагають у боротьбі із прискореними процесами старіння шкіри.

Аби зберегти ефективність засобу та водночас зменшити вплив на навколишнє середовище, Biotherm винайшов скляне паковання, яке можна повторно наповнювати. Коли флакон спорожніє, споживачі можуть оновити його в магазині за допомогою б’юті-консультанта. Для цього флакон очищують водою, стерилізують ультрафіолетом і наносять персоналізоване гравіювання хвилею після його повторного наповнення. Крім того, флакон Life Plankton Elixir уже виготовлений на 25% із переробленого скла. Перші екземпляри Life Plankton Elixir Blue Fountain будуть доступні вже з лютого 2021 року в Мадриді.

Ініціативи заради здорового майбутнього

Запобігання розповсюдженості коронавірусу COVID-19

Що: план Солідарності

Компанія L’Oréal Україна в межах глобальної Програми солідарності безкоштовно передала лікарням, аптекам, будинкам для людей похилого віку, школам, притулкам для жінок, постраждалим від домашнього насилля, науковим інститутам і продовольчим мережам понад 250 000 продуктів. Серед них – гелі для санітарної обробки рук.

В Україні ці заходи є частиною глобальної Програми солідарності, яку Група L’Оréal реалізує у всій Європі. Її мета – долучитися до боротьби з коронавірусом. Для цього Група L’Oréal швидко відреагувала на пандемію та реорганізувала роботу заводів на виробництво санітайзерів.

Закупівля ліків для онкохворих дітей

Що: благодійна кампанія «La Roche-Posay+Таблеточки»

Бренд La Roche-Posay спільно із благодійним фондом «Таблеточки» запустив краудфандингову кампанію для допомоги онкохворим дітям у грудні 2020 року. Її мета – закупівля ліків для онкохворих дітей. Завдяки благодійній кампанії зібрали 1 мільйон гривень.

Допомога людям із ментальними проблемами

Що: ініціатива Maybelline New York «Brave Together»

У листопаді Група L’Oréal анонсувала глобальну ініціативу Maybelline New York «Brave Together». У межах ініціативи створили вебсайт для надання інформаційної допомоги, отримання порад від експертів і створення онлайн-спільноти. Також бренд започаткував партнерство із громадською організацією Crisis Text Line, що цілодобово надає розширену безкоштовну конфіденційну консультаційну допомогу із кризових питань. А на підтримку неурядових організацій, які допомагають людям із ментальними проблемами, бренд пожертвує 10 мільйонів доларів упродовж наступних 5 років.

Підвищення рівня обізнаності про чоловічі хвороби

Що: ініціатива «L’Oréal Paris Men Expert + Movember»

Рух Movember започаткували ще у 2003 році, аби проінформувати громадськість про чоловічі фізичні та ментальні захворювання. Чому це критично важливо? При діагностиці раку на ранніх стадіях, 98% чоловіків мають шанси на одужання. Тому для підтримки руху Movember і щоби підвищити обізнаність про чоловічі хвороби, чоловіки відрощують вуса протягом усього листопада. У 2017 L’Oréal Paris Men Expert приєднався до руху: тепер із кожного проданого продукту для догляду за бородою Men Expert одне євро передають на медичні дослідження, що допомагають чоловікам з онкозахворюваннями. Окрім того, бренд закликає до боротьби зі стигматизацією чоловічої депресії, яку «соромно обговорювати».

Ініціативи для гендерно справедливого майбутнього

Підтримка науковиць і підвищення представленості жінок у науці

Що: премія L’Oréal-UNESCO «Для Жінок у науці»

Скільки ми знаємо жінок у науці? Аби ми завжди знали відповідь на це питання, премія L’Oréal-UNESCO «Для жінок у науці» підвищує рівень представленості жінок у галузі науки, заохочує молодих жінок обирати наукові професії та допомагає на їхньому кар’єрному шляху. Премію створила Фундація L’Oréal у 1998 році в партнерстві з UNESCO. В Україні її реалізують із 2018 року. Протягом 22 років премія підтримала та відзначила понад 3 400 жінок-науковиць зі 116 країн. У 2020 році лауреатками премії стали кандидатка біологічних наук Ольга Копач, кандидатка фізико-математичних наук Марина Нестеренко та кандидатка хімічних наук Тетяна Татарчук.

Підтримка жінок, що постраждали від домашнього насильства

Що: загальноосвітня програма «Краса для всіх»

У 2020 компанія L’Oréal Україна провела четвертий сезон загальноосвітньої програми «Краса для всіх». Завдяки спеціальному курсу для жінок, які перебувають у непростій життєвій ситуації, вчать основ перукарської майстерності. У лютому 2021 компанія відкриває новий навчальний центр у Львові та запускає п’ятий сезон в оновленому приміщенні в Києві. Усього за 4 роки реалізації програми в Україні 94 жінки здобули професію перукарок.

Запобігання домаганням у громадських місцях

Що: ініціатива L’Oréal Paris Stand UP against street harassment

З моменту свого створення L’Oréal Paris виступає за розширення прав і можливостей жінок. 78% опитаних жінок у всьому світі стикалися з домаганнями у громадських місцях, 25% постраждалих зазначили, що їм надали допомогу, і 79% – що втручання сторонніх осіб допомогло у вирішенні ситуації. Соціальна ініціатива бренда L’Oréal Paris Stand UP against street harassment має на меті навчити 1 мільйон осіб у всьому світі, як протистояти домаганням у громадських місцях та як вчинити, якщо стали їх свідком. Реалізацію проєкту в Україні запланували на 2021 рік.

Допомога у протидії насильству з боку сексуального партнера

Що: програма «Abuse is Not Love» від YSL Beauty

«Abuse is Not Love» – це глобальна програма бренда YSL Beauty, що спрямована на допомогу у протидії насильству з боку сексуального партнера. За словами бренда, YSL Beauty зобов’язується фінансувати наукове дослідження та підвищити рівень обізнаності щонайменше 2 мільйонів людей щодо проблеми насильства. Програму реалізують у партнерстві із громадськими організаціями.

Матеріал підготовлено за підтримки