Український ювелірний бренд SOVA випустив нову колекцію Sophie. У ній представили 16 прикрас, серед яких сережки, каблучки, кольє та браслети. Натхненням для колекції стала епоха бароко.

У новій колекції Sophie представили 16 ювелірних прикрас

У колекції представили як складні, так і мінімалістичні прикраси. Акцент зробили на барокових перлах неправильної форми, а також білому та жовтому золоті. Доповнили прикраси вкрапленням діамантів, а мінімалістичні ланцюжки поєднали з оригінальними деталями. 

Крім того, SOVA надихалися контрастами українського сьогодення: поєднанням інноваційності з традиціями, а творчої стихійності із прагненням до порядку. Героїнями рекламної кампанії стали сучасні українки. «Вони здатні вдосконалюватися до нескінченності, проте поступово вчаться приймати себе: непередбачувано красивих і тому особливо захопливих, ніби перлини бароко», – зазначають у SOVA.

«Надихнувшись різними характерами українських жінок та архітектури Києва, ми створили неймовірну урбаністичну рекламну кампанію, щоб показати особливості великого міста. Ювелірний бренд уперше покаже Київ таким, до якого ви не звикли», – розповідає директорка з маркетингу та продажів SOVA Анна Коваль.


Матреіал підготовлено за підтримки SOVA