Щоб дізнатися, як змінилася динаміка пошукових запитів українською мовою з 2021 року, команда маркетингової агенції Promodo проаналізувала запити купівлі товарів в інтернеті. 

У 2021 році лише 15–19% пошукових запитів здійснили українською мовою, тепер їхня кількість досягла майже 30%. 

Пошук словосполучення «безпровідні навушники» українською збільшився на 83% – з 12 000 до 22 200 запитів. Як порівняти з минулим роком, цьогоріч українці частіше шукали новини, купували іграшки й корм для тварин. 

Майже на третину частіше почали шукати косметичні засоби українською мовою, також менше половини українців продовжують гуглити лікарський засіб «хлорофіліпт» російською мовою. Пошук «безпровідні навушники» українською збільшився на 83%, а використання україномовного варіанту «іграшки» замість «игрушки» зросло на 83,1%.

Їхня середня кількість у 2024 році зросте з 25,8% до 30%, прогнозують у маркетинговій агенції Promodo.

У дослідженні порівняли частотність україномовних і російськомовних запитів за 2021–2023 роки.  Детальніше ознайомитися з дослідженням можна за посиланням.