Фотобанк Depositphotos опублікував щорічний прогноз креативних трендів на 2023 рік.

Які тренди прогнозують:

 Відновлення популярності аніме як наслідок ностальгії за 2000-ми та стрімкого розвитку стрімінгів.

 Поява більшої кількості екологічних ініціатив, спрямованих на відновлення дикої природи, а також активне використання природних кольорів, естетики походів і кемпінгу. Це спонукатиме бренди співпрацювати з інженерами чи вченими для створення сталого дизайну.

 Важливою соціальною темою стане старіння населення (згідно з даними ВООЗ, до 2030 року кожній шостій людині буде 60 років або більше). У комунікації компаній частіше з’являтимуться зображення й відео, які ілюструють різні вікові групи. Але такий візуальний контент має виходити за межі шаблонних концепцій веселих літніх людей, які всміхаються на камеру або грають з онуками: вони також можуть влаштовувати вечірки, змінювати зовнішність чи кар’єру, вважають у Depositphotos.

 Максималістська, еклектична, а подекуди й надто кричуща естетика, породжена рухами романтизації життя та dopamine dressing.

 У творчих проєктах дедалі частіше зустрічатиметься креативне редагування й постоброблення фото- й відео, натхненна магічним реалізмом 20-го століття. Це буде проявлятися у використанні ефекту розмитості, глибоких тіней і захопливих композицій.

 Оздоровчі практики внаслідок розвитку метавсесвіту наразі мігрують з дому в інші середовища, включаючи музеї, курорти й вулиці. Тому бренди доповнюватимуть свою маркетингову діяльність велнес-інструментами на основі AR і VR.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Любов до себе й естетика 2000-х. Дивіться, яким був прогном Depositphotos на 2022 рік.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі