Фотобанк Depositphotos опублікував щорічний прогноз візуальних тенденцій, які будуть формувати естетику у 2021 році, пише Bird in Flight.

Компанія попросила креативні агентства й експертів з усього світу поділитися своїми спостереженнями. Ось які тенденції виокремили:

Позитивні візуальні образи: ті, які піднімають настрій і символізують впевненість у завтрашньому дні. Дизайнери радять використовувати яскраву колірну палітру і округлі шрифти.

Турбота про фізичне і цифрове здоров'я: бренди можуть використовувати зображення, які ілюструють заняття спортом, турботу про себе і відпочинок.

Повернення до природи: використання натуральних тонів і рослинних візерунків, які допомагають знизити рівень стресу.

Естетика кінематографа: стають популярними знімки і відео з композиціями, в яких навколо об'єктів залишається багато простору, використовують приглушену колірну палітру і мінімальну постобробку.

Швидкий контент: короткі відео-історії на зразок TikTok або Instagram Reels.

VR, AR і MR: віртуальна, доповнена і змішана реальність: використовуватимуть для зображень, які ілюструють дистанційну роботу, домашній відпочинок і повільне життя.

Ігрові елементи: тематичні челенджі, стилізовані значки і рейтинги або більш складна взаємодію на основі моушн-дизайну.

Аудіовізуальний занурення: короткі музичні фрагменти у відео, звукові ефекти в додатках і треки на сайтах.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі