Національний музей історії України провів ребрендинг. «Історія – міст, який єднає минуле та майбутнє» – посил оновленої концепції музею. Основним елементом ребрендингу є скорочення: Музей ІСТорії = МІСТ.

Концепцію безкоштовно розробило креативне агентство Tabasco.

Під час роботи над проєктом агенство захотіло відійти від радянських традицій складних абревіатур, пояснює креативний директор Tabasco Олександр Смірнов. Тож замість НМІУ придумали МІСТ.

Основні кольори нового брендингу: жовто-зелений і блакитний. Додаткові кольори: зелений, помаранчевий, малиновий, чорний і бордовий. Їх використали в мерчі, навігації й експозиціях музею залежно від тематики.

Креативна команда також використала тему безкінечності. Якщо розмістити поряд різні поліграфічні об’єкти: візитівки, постери, бейджи, то створюється безперервний графічний ланцюг. У такий спосіб підкреслюють те, що історія – це суцільна низка подій, пов’язаних між собою. 


Національний музей історії України – головний історичний музей держави. Заснований у 1899 році в Києві для збереження й експонування старожитностей і мистецьких творів. У музеї зберігаються понад 800 тисяч експонатів. Вони відображають історію України від найдавніших часів до сьогодення.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка й фотоНаціональний музей історії України