Компанія бездротових систем безпеки Ajax Systems запустила промокампанію «Твій захист для неідеального світу». Її створили разом із маркетинговою агенцією Fedoriv Agency та рекламно-комунікаційним холдингом NCG (Nostra Communications Group). Над зйомками працювала студія NO STARS із литовським режисером Ігнасом Йонінасом.

ЯК ШУКАЛи ІДЕЮ

Мета нової промокампанії показати, що пожежі, затоплення чи крадіжки завжди поруч і можуть статися з будь-ким, але встановлення системи безпеки допоможе уникнути матеріальних і моральних збитків.

«Дослідження показують, що в європейських країнах на кшталт Норвегії, Іспанії чи Великобританії показник встановлення систем безпеки може сягати 50%, тобто вони є майже в кожній другій домівці. Водночас в Україні цей показник ледь наближається до 7%»,  говорять в Ajax Systems.

Щоб зрозуміти, чому українці рідко користуються технологіями безпеки в будинках, компанія провела інтерв’ю зі споживачами. Воно показало, що люди здебільшого вважають, що неприємності трапляються з будь-ким іншим, але не з ними. Тому, на їхню думку, система безпеки не потрібна, бо це складне й дороге рішення.

Як створювали рекламні ролики

Для кампанії створили один іміджевий 20-секундний ролик про різні типи небезпек: пожежу, затоплення та вторгнення. Крім нього, зняли ще три 15-секундні ролики, що демонструють роботу окремих датчиків Ajax.

У рекламному відео безтурботна пара спокійно йде до своєї квартири вздовж коридору. У цей час позаду них демонструють вибухи, стовпи вогню, потоки води із затопленої квартири та грабіжників. Проте це абсолютно не впливає на романтичний і спокійний настрій пари, адже в їхній квартирі встановлена система безпеки Ajax  захист для неідеального світу. 

Ролик зняли одним кадром, аби показати, що всі проблеми зазвичай стаються в один найбільш неочікуваний момент. Спеціально для зйомок у павільйоні побудували локацію з ліфтом, коридором і квартирою.

Іміджевий ролик для промокампанії Ajax

Масштабування кампанії

«Ajax Systems, як digital-native компанія, завжди фокусувалася саме на цифрових каналах просування. Проте з часом ми зрозуміли, що для охоплення масової аудиторії цього не достатньо. Тому поставили за мету запустити потужну кампанію 360°, що виведе знання бренда Ajax за межі Facebook-баблу на загальнонаціональний рівень, при цьому без акценту на страху і залякуванні, як це притаманно для реклами на ринку безпеки»,  каже Валентин Гриценко
CMO Ajax Systems.

Запуск реклами планується на телебаченні, LED-екранах і бордах у всій країні, на радіо, на карбордах, у найбільших продовольчих і будівельних супермаркетах, а також у digital-просторі в соцмережах, на Spotify та з допомогою інфлюенсерів. Уперше показ реклами відбувся на стрімінговому сервісі MEGOGO під час бою Олександра Усика з Ентоні Джошуа.

«В ідеальному світі наших фантазій усі люди  милі котики, існують ельфи, а без запрошення додому приходить тільки щастя. В реальності все трохи складніше. Тобі потрібен надійний захист, і саме такий захист забезпечує Ajax. Сьогодні топовий бренд просуває Україну як інноваційну технологічну державу. Тому ми шукали глобальну ідею, яка буде релевантною не тільки в нас, але й за межами країни хоч у Франції, хоч у Казахстані»,  говорить Андрій Латанський,
стратег і копірайтер Fedoriv Agency.

Після запуску в Україні Ajax планує локалізувати кампанію й на інших цільових ринках. 

Більше про кампанію 

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ Ajax Systems