15 вересня іспанський бренд одягу й аксесуарів BIMBA Y LOLA відкрив свій перший магазин в Україні. Для цього обрали локацію на першому поверсі в ТРЦ Ocean Plaza в Києві. Мета бренда – просувати мистецтво та культуру через моду. 

Засновниці BIMBA Y LOLA, сестри Марія й Уксія Домінгес, створюють одяг та аксесуари для жінок у футуристичному стилі й експериментують із дизайном, матеріалами та кольорами. У колекціях бренда багато геометричних форм, металевих відблисків і незвичайних принтів.

«Ми віримо в силу творчості та її здатність формувати кращий світ. Для BIMBA Y LOLA Київ є місцем, де наш бренд може злитися з місцевою культурою, людьми та творчою атмосферою. Ми тут, аби залишитися», – говорять представники бренда.

У магазині вже представлені речі з нової колекції осінь-зима 2021/2022, що називається #thisisTECHNONATURE. До неї ввійшли сукні та блузи, трикотажні оверсайз-джемпери, тренчі та нейлонові парки, барвисті сумки зі штучного хутра та шарфи-бандани. Концепція колекції побудована навколо трьох тем – ферми, дослідження та рейву – які розкриваються з допомогою принтів і тканин. 

Одяг пошили з мохеру, шерсті, трикотажу, віскози й оксамиту. Про сільське життя нагадують принти ферми, а тема досліджень розкривається в кольорах, що імітують ліс і забарвлення тварин. Рейв переосмислюють завдяки невимушеному духу лісових вечірок 80-х – яскраві кольори, джинсова тканина, флуо-сумки, чокери й аксесуари з природними мотивами.

«Повернення до наших коренів і суті, але з технологіями під рукою. Возз’єднання з природою, але поряд із містом і його комфортом. Цей мікс, що здається суперечливим, і став відправною точкою #thisisTECHNONATURE», – говорять у BIMBA Y LOLA.


Матеріал підготовлено за підтримки BIMBA Y LOLA