Цієї весни ЦУМ святкує 80 років з дати відкриття та презентує святкову рекламну кампанію «ЦУМ. Крізь покоління». За словами команди розробників, її головна ідея – показати універмаг крізь призму його історії та культурної спадщини.

Для створення кампанії креативна комадна ЦУМ відмовилася від участі професійних моделей та залучила родини українських акторів, музикантів, бізнесменів та арт-діячів. 

У зйомці взяли участь 15 героїв: народна артистка Ада Роговцева з дочкою, режисеркою Катериною Степанковою, і внучкою Дариною; онучка Софії Ротару та модель Софія Євдокименко; художниця Оксана Левченя зі своїм сином Максімільяном Константіновським; власник мережі кав'ярень ONE LOVE coffee Володимир Задірака зі своїм батьком, братом та племінником; виконавчий директор готельного комплексу Bursa Kyiv Василь Гроголь; українська актриса Варвара Лущик; моделі Тамара Деркач і Галина Герасімова.

Герої зйомки приміряли образи з колекцій весна-літо 2019 від таких брендів: Versace, Jimmy Choo, No21, Red Valentino, Bally, Jil Sander Navy, Alexa Chung, DVF, The Kooples, Nanushka, See by Chloe та інших.

«ЦУМ святкує 80 років в цьому році. Це знакова цифра і сам ЦУМ за цей час став знаковим місцем для киян і гостей столиці. Цією рекламною кампанією ми хотіли переосмислити цінності ЦУМ, оскільки це вже давно не просто універмаг: ЦУМ – це традиції, це спогади, це емоції поколінь. Рекламна кампанія – це перший прояв, присвячений 80-річчю – нас чекає цілий ряд гучних проектів», – коментує нову генеральний директор ЦУМ Київ Євген Мамай.


Матеріал підготовлено за підтримки ЦУМ