Біля станції метро «Деміївська» на асфальті зʼявилися тріщини, через це почали просідати торгові павільйони, повідомляє спільнота «Голосіїв».

UPD. У КМДА запевняють, що ґрунт просів ще до закриття на ремонт шести станцій метро «синьої» гілки. Там кажуть, що стан тунелю між «Деміївською» і «Либідською» стабілізований і контрольований.

Через зсув ґрунту ділянку перекрили для руху пішоходів, там проводять аварійні роботи. Дорога поруч неушкоджена, кажуть у спільноті «Голосіїв».

   

Із 8 грудня через підтоплення тунелю на «синій» лінії метро потяги курсують між станціями «Либідська» й «Героїв Дніпра». Також із 13 грудня запустили «човниковий» рух потягів між станціями «Теремки» й «Деміївська». Крім того, між станціями курсує  дублювальний наземний транспорт.

Містянам компенсуватимуть вартість проїзду в наземному транспорті, що дублює закриту ділянку «синьої» лінії метро між станціями «Деміївська» й Теремки». Система компенсацій запрацює з 18 грудня, кажуть у КМДА.

Ремонт на ділянці триватиме щонайменше пів року. Що сталося з тунелем, як закриття ділянки вплине на трафік і чи зможуть наземні маршрути компенсувати нестачу метро? Розбиралися з головою правління ГО «Пасажири Києва» Олександром Гречком.

За словами Гречка, це не єдина проблемна ділянка метро в Києві. «Так, вона зараз найпроблемніша, але є ще ділянки на перегонах між метро «Львівська брама» й «Золоті ворота», де також бувають підтоплення. Також проблемними є ділянки між «Героїв Дніпра» й «Мінською», «Осокорками» та «Харківською», «Бориспільською» та «Червоним хутором». Крім того, маємо проблемний міст метро», – відзначає голова правління ГО «Пасажири Києва».

Зокрема 11 грудня повідомляли, що на коліях станції метро «Олімпійська» прибуває вода. Але у пресслужбі «Київського метрополітену» відповіли на запит «Суспільного», що ситуація «контрольована» й на станції відсутні течії, «тим паче зі стін».

обкладинка й фото: «Голосіїв»