Найменше підтримку уряду відчуває малий і середній бізнес в Україні, Сербії та Аргентині, пишуть у звіті Payoneer.

72% опитаних вважають, що вихід на глобальний ринок збільшить дохід та клієнську базу.

 

 

Частка доходів МСБ від експорту у середньому зросла на дев’ять відсотків – з 52% у 2021 році до 61% у 2022 році, очікують, що вона зросте до 69% до кінця 2023 року.

Клієнтська база МСБ локальна, приблизно 59% з них знаходяться в країні, тоді як 42% – за кордоном.

Малі та середні підприємства звертаються до більшої кількості постачальників, щоб підвищити свою гнучкість та стійкість. У середньому респонденти сьогодні працюють з 22 постачальниками, тоді як два роки тому їх було 17.

Більшість із цих постачальників пропонують технологічні послуги (42%), за ними йдуть виробничі послуги (36%) та постачальники/сорсинг (34%).

Міжнародна платіжна платформа Payoneer опитала 3575 керівників малого та середнього бізнесу з 15 країн.