У київському метро записали оголошення назви перейменованої станції «Площа Українських Героїв», повідомляють у КП «Київський метрополітен». Зараз переозвучують назву й на зеленій гілці, де перейменували станцію «Дружби народів» на «Звіринецьку».

Запис проводили в партнерстві з «Так Треба Продакшн», з якими співпрацюють із 2018 року. Крім того, перезаписали назви всіх назв станцій англійською мовою. У цьому допоміг громадянин Великої Британії, який із початком повномасштабної війни приїхав до України й надає допомогу постраждалим регіонам.

У метрополітені кажуть, що роботи, які стосуються перейменування, почали ще в липні 2023 року, і значну частину з них можливо виконати лише в нічні зміни. Уже змінили назви на всіх інформаційних покажчиках напрямку руху пасажирів і потягів, а також встановили нові лінійні схеми, що знаходяться над дверима у вагонах. Зараз триває заміна карти метро на інформаційних стендах, що розташовані на платформах станцій.

У метро додали, що готують тендерну документацію, щоб виготовити чотири комплекти букв для назв двох перейменованих станцій. «Найближчим часом» тендери обіцяють оприлюднити на Prozorro.

   

У травні 2023 року Києві отримали нові назви три станції метро: «Площа Льва Толстого» стала «Площею Українських Героїв», «Дружби народів»  – «Звіринецькою», а проєктну станцію «Проспект Правди» перейменували на «Варшавську». Також тривають обговорення щодо перейменування станцій «Мінська» й «Героїв Дніпра».

  

На початку липня архітектори перейменованих станцій метро обрали шрифт для назв на стінах колій. Варіанти київського шрифтового розробника Богдана Гдаля залишили з деякими доопрацюваннями. На створення шрифта для зеленої гілки дизайнера надихнув шрифт авторства Олександра Ком’яхова, який він розробив на основі настінних розписів Трапезної церкви Києво-Печерської лаври.

Для синьої гілки він використав оригінальні історичні форми деяких літер і стиль з початку 20 століття епохи Нарбута й Кричевського. Проте на цій гілці є так званий фірмовий шрифт – геометричний гротеск, який використано на «Героїв Дніпра», «Мінській», «Тараса Шевченка», тому дизайнери Тимур Джафаров й Олександр Колодько закликали залишити його як приклад модернізму.