КП «Київреклама» показала, який вигляд можуть мати фасади будівель, якщо ухвалять нові правила оформлення рекламних вивісок.

Зміни, які пропонує «Київреклама», зокрема, унормовують вимоги до відстані між конструкціями для одного власника. Це допоможе уникнути перенасичення вивісками.

Крім того, зміни передбачають нові вимоги до типу вивісок на вікнах, вітринах і прозорих частинах вхідних дверей.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У Києві хочуть змінити правила щодо розміщення рекламних вивісок на фасадах будівель. КП «Київреклама» вже розробила проєкт, який, зокрема, унормує обмеження щодо кількості конструкцій для одного власника.


«Київреклама» – комунальне підприємство, підпорядковане управлінню з питань реклами КМДА, що працює над тим, щоби зовнішня реклама в місті відповідала єдиному дизайн-коду. Ми розповідали про роботу КП й правила щодо зовнішньої реклами в Києві на прикладі проспекту Володимира Івасюка.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

обкладинка й фото: КП «Київреклама»