У Києві хочуть змінити правила щодо розміщення рекламних вивісок на фасадах будівель, повідомляє КП «Київреклама».

Там пояснюють, що нині в законодавстві немає обмежень щодо кількості конструкцій для одного власника. Через це декілька вивісок поруч можуть нагадувати суцільну рекламу та перекривати значну частину фасаду.

Так, 34% киян вважають, що вивісок у місті забагато, йдеться в результатах опитування, яке провели в застосунку «Київ Цифровий». Ще 60% опитаних зазначали, що необхідно встановити обмеження щодо кількості реклами.

Управління з питань реклами вже розробило проєкт регуляторного акту з урахуванням опитування. «Зміни сприятимуть збереженню історичного середовища й допоможуть зробити місто більш комфортним», – кажуть комунальники.

Що пропонують змінити?

  • чіткіше сформулювати визначення, терміни й вимоги до розміщення вивісок;
  • уточнити вимоги до розміру, матеріалів, стилістики, освітлення й інформаційного наповнення вивісок;
  • уніфікувати типи вивісок;
  • уточнити підстави й місця, де розміщення вивісок заборонене;
  • підвищити покарання за повторне розміщення вивіски з порушенням правил.

Пропозиції до проєкту можна подавати онлайн на електронну пошту [email protected] або ж відправляти в письмовому вигляді за адресою Боричів узвіз, 8. Це можна зробити до 27 липня 2023 року.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


«Київреклама» – комунальне підприємство, підпорядковане управлінню з питань реклами КМДА, що працює над тим, щоби зовнішня реклама в місті відповідала єдиному дизайн-коду. Ми розповідали про роботу КП і правила щодо зовнішньої реклами в Києві на прикладі проспекту Володимира Івасюка.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі