Уже шоста петиція про скасування зупинки транспорту під час повітряних тривог набрала 6000 підписів.

У спільноті «Пасажири Києва» зазначають, що такої кількості петицій ще не було із жодного питання в Києві.

Останню петицію зареєстрували наприкінці березня. Її автор зазначає, що мер Києва Кличко не виносить вимогу киян на розгляд Ради оборони Києва, де він сам є головою.

Також він пише, що кияни мають платити за проїзд удвічі більше «через неефективні та популістські політичні рішення». Раніше у КМДА стверджували, що в разі зупинки наземного транспорту сплачувати за проїзд удруге не потрібно в обох випадках – і в разі пересадки на наступний вид транспорту, і в тому разі, якщо встигнуть на попередній.

Автор петиції підсумував, що із серпня 2022 року станом на кінець березня 2022 року економіка міста втратила як мінімум 2,1 мільярда гривень через 245 годин простою транспорту під час тривог.

Першу петицію щодо скасування зупинки транспорту під час повітряних тривог зареєстрували ще в серпні 2022 року, відразу після того, як Рада оборони Києва ухвалила рішення про зупинку наземного комунального транспорту й висадку пасажирів під час тривог. Ця петиція за тиждень набрала необхідну кількість голосів, її підтримало кілька комісій Київради, але її не підтримав Кличко.

За весну 2022 року ще пять петицій зібрали 6000 підписів – кількість, необхідну для того, щоби їх розглянула міська влада.

Зараз комунальний транспорт зупиняють під час повітряних тривог лише в Івано-Франківську та Хмельницькому, зазначають у «Пасажирах Києва».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


З 1 серпня наземний громадський транспорт у Києві під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух. Ми пояснювали, чому це погана ідея. Ми також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і запитували, чому вирішили ухвалити таке рішення.

Поліція має зупиняти не лише комунальний транспорт, але й маршрутки під час повітряної тривоги, заявляли в КМДА наприкінці квітня. Але на практиці приватні перевізники продовжують рух.

У травні також стало відомо, що ДСНС не вимагає від міст зупиняти громадський транспорт під час повітряних тривог. Також Рада оборони Києва зобов’язала водіїв транспорту довозити пасажирів до найближчого укриття в разі повітряної тривоги.

Редакція The Village Україна також поговорила з киянами про те, як на практиці працює рішення про зупинку наземного громадського транспорту під час тривог.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі