ДСНС не вимагає від міст зупиняти громадський транспорт під час повітряних тривог, повідомили «Пасажирам Києва» у відомстві.

Саме нібито обовʼязковими до виконання рекомендаціями ДСНС пояснюють рішення зупиняти громадський транспорт у Раді оборони Києва, кажуть «Пасажири Києва».

Крім того, ДСНС ще влітку 2022-го розробили алгоритм дій для містян, які перебувають у громадському транспорті, під час повітряної тривоги. Алгоритм має винятково інформаційний характер і не містить норм права.

«Пасажири Києва», зокрема, звертають увагу, що водій має супроводжувати пасажирів до укриттів і залишатися там до відбою повітряної тривоги.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


З 1 серпня наземний громадський транспорт у Києві під час повітряної тривоги повинен зупиняти рух. Передбачається, що пасажири на цей час ховатимуться в укриттях. Проте, приватні перевізники не дотримувалися заборони зупинятися під час тривог і перевозили пасажирів, коли комунальний транспорт стояв через рішення КМДА.

Ми пояснювали, чому це погана ідея. Ми також говорили про це з першим заступником голови КМДА Миколою Поворозником і запитували, чому вирішили ухвалити таке рішення.

Три петиції до Київради про скасування зупинки транспорту під час тривог набрали необхідну кількість голосів, однак не були підтримані транспортною комісією Київради та міським головою. Наразі триває збір підписів під четвертою петицією.


195 годин простояв громадський транспорт під час повітряних тривог за шість місяців. За чотири місяці місто втратило 1,3 мільярда гривень від зупинки транспорту під час тривог.


Поліція має зупиняти не лише комунальний транспорт, але й маршрутки під час повітряної тривоги, заявили в КМДА наприкінці квітня. Але на практиці приватні перевізники продовжують рух.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі