У Києві так і не вийшли на маршрути 30 автобусів, які передали місту як гуманітарну допомогу німецькі й латвійські міста, пише співзасновник ініціативи «Пасажири Києва» Олександр Гречко.

Він нагадав, що наприкінці квітня Київ отримав 11 пасажирських автобусів від міста Рига (Латвія), а в серпні 19 автобусів від німецьких міст.

Автобуси від Риги. Фото: КМДА

«Станом на 19 вересня жоден з автобусів від німецьких партнерів не здійснював пасажирські перевезення в Києві. За майже пʼять місяців не зʼявилися на вулицях міста автобуси й від латвійських партнерів», – зазначив Гречко.

Автобуси від німецьких міст. Фото: КМДА

«Пасажири Києва» звернулися до департаменту транспортної інфраструктури КМДА та КП «Київпастранс» із проханням розʼяснити, коли саме автобуси вийдуть на дороги Києва і які саме маршрути вони будуть обслуговувати.

UPD. У КМДА відповіли, що «тривають останні приготування до випуску» цих автобусів на маршрути. Конкретних термінів виходу не назвали, а сказали, що це відбудеться «найближчим часом».

Зараз, за даними КМДА, триває оформлення документів на автобуси, отримання технічних паспортів, постановка на облік з видачею українських номерів. Паралельно автобуси оснащують валідаторами й системою супутникового відстеження.

Машини курсуватимуть на нових маршрутах, які спеціально запровадять під цей рухомий склад. Перший з’єднає вулицю Метрологічну й Деміївську площу, другий пролягатиме від житлового масиву Троєщина до станції метро «Лівобережна».

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


У квітні 2022 року Рига передала Києву 11 пасажирських автобусів. У КМДА казали, що їх будуть використовувати на маршрутах громадського транспорту.

У серпні 2022 року місто отримало 11 міських автобусів, шість довгих і два міжміських автобуси класу «Турист» від німецьких міст (Мюнхена, Регензбурга, Ганновера й Зевена). Автобуси планували «невдовзі» запустити на маршрути в Дніпровському й Деснянському районах Києва.

«Пасажири Києва» – це громадська ініціатива, яку створили наприкінці серпня 2022-го. Її мета – сприяти розвитку громадського транспорту в столиці.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі