Для Черкаської області створили айдентику: вона включає логотип, бренд і стратегію розвитку бренду, повідомили в міськраді.

Айдентику спільно створювали Bulanov büro та White Studio Design. Дизайнери кажуть, що хотіли показали не лише силу (слоган «місце сили»), але й волю та легкість області.

В основі логотипу лежить форма прапора Богдана Хмельницького та характер літери «Ч» з літописів того часу.

Виник символ, який часто зустрічається в різних деталях та артефактах у регіоні.

Леттерінг для лого спеціально розроблений Дмитром Растворцевим. В основі літер зашиті букви з літописів з характерними деталями.

Кольори брендингу натхненні з пейзажів, трипільських предметів на вбраннях козаків.

Також розробили маркетингову стратегію розвитку туризму (за це відповідала команда фахівця Агенції туристичних ініціатив Ігоря Чави).


 Дивіться, який вигляд має нова айдентика Одеського кінофестивалю: її створювали в BBDO Ukraine.