Одеський міжнародний кінофестиваль, який цьогоріч уперше відбудеться онлайн (у вересні), представив нову айдентику.

«Вона поєднала в собі ті метаморфози, з якими ми зустрілися цього року. Нехай 11-й ОМКФ набув іншої форми, але його суть лишається незмінною. Ми так само прагнемо показувати якісне кіно глядачу, викликати в нього емоцію, спонукати до рефлексії», – коментує генпродюсерка ОМКФ Юлія Сінькевич.

Айдетинка включає елементи кінематографа, а кожна її деталь пов’язана з мистецтвом візуальної розповіді.

Використали кольори, які можна помітити в процесі дисперсії світла або його неправильного заломлення.

Основним елементом візуального коду оформлення стало коло: воно відіграє роль «порталу» між візуальним та емоційним.

За нову айдентику для ОМКФ відповідала креативна агенція BBDO Ukraine, серед клієнтів якої Mars, Pepsi, Visa, Toyota.

Через епідемію коронавірусу 11-й Одеський міжнародний кінофестиваль відбудеться онлайн з 25 вересня по 3 жовтня.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі