Подільсько-Вигурівську лінію метрополітену доцільно почати будувати від станції «Вокзальна». Про це заявив перший заступник міського голови Микола Поворозник в інтерв’ю «Економічній правді».

«Спершу треба зєднати «Вокзальну», «Лукянівську» й «Тараса Шевченка». Після того вже не буде різниці, у який бік тягнути метро – Жулян чи Троєщини», – повідомив він.

«Спочатку розглядався варіант будівництва першої черги нової гілки метрополітену від станції метро «Тараса Шевченка» по відкритій частині до Русанівських садів. Однак наразі станція «Тараса Шевченка» завантажена на 97%. Додати туди пасажиропотік з усієї Воскресенки і Троєщини неможливо», – додав Поворозник, коментуючи можливість будівництва лінії наземного метро на Троєщину, про яку міністр інфраструктури Владислав Криклій говорив у вересні.


«Київський метрополітен» у 2018 році оголосив тендер на проєктні роботи з будівництва Подільсько-Вигурівської лінії метро (від Кільцевої дороги на житловий масив Вигурівщина-Троєщина з двома електродепо). Очікувана вартість проєктних робіт становить 148,5 мільйона гривень.

Подільсько-Вигурівська лінія метрополітену буде складатися з 14 станцій, 3 пересадочних вузлів та електродепо. Будівництво планують здійснювати у дві черги, кожна з яких буде тривати три-чотири роки. Коли воно розпочнеться, невідомо.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі

Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна