Креативне агентство BBDO Ukraine розробило айдентику для нового торгового центру River Mall, що розташований поряд з метро «Осокорки». Головним завданням айдентики було залучити у River Mall людей, які не ходять у шопінг-моли.

Айдентика River Mall від BBDO Ukraine

Розташування шопінг-молу стало початком для створення фірмового стилю. Новий ТРЦ розміщений на Дніпровській набережній – поряд із річкою. 

За словами агентства, візуальну комунікацію River Mall побудували за принципом постійної зміни: «Ріка ніколи не буває такою, якою ми бачили її секунду тому. У ній щоразу нова вода, мінлива швидкість течії та амплітуда хвиль. А флора і фауна весь час рухливі».

Динамічна айдентика заснована на типографіці та щоразу створює нові патерни. За словами розробників, це демонструє, що не можна увійти в один River Mall двічі.

Для основної версії логотипа вибрали королівський синій та коралово-червоний кольори, що контрастують з написанням River Mall. Допоміжні відтінки доповнюють об’єкт, підкреслюють сезонність і зонують ТЦ.

«Більшість людей не відчуває задоволення від шопінгу та замість відвідування ТРЦ віддає перевагу приємним домашнім справам. Завдяки цьому інсайту та географічному положенню народилось позиціонування River Mall – релакс-шопінг, який дає можливість зняти стрес, розслабитися, насолодитись покупками, їжею, прогулянками та всім тим, за чим у торгові центри зазвичай не ходять», – коментують нову айдентику в BBDO Ukraine. 

У новому ТРЦ River Mall є брендові магазини одягу, флагманський супермаркет «Сільпо», IMAX, фудкорт та аквапарк. Поруч – облаштована набережна Дніпра із зонами для прогулянок. Відкриття заплановане у 2019-му. Слідкуйте за анонсами.


Матеріал підготовлено за підтримки BBDO Ukraine