У ПАТ «Укрзалізниця» прокоментували тендер на 740 тисяч гривень за просування сторінки підприємства у Facebook, повідомляє «Детектор медіа».

Зазначається, що виконавцю будуть оплачувати лише за надані послуги з просування сторінки у Facebook по факту, а не всю суму, вказану в договорі. Також в «Укрзалізниці» ще будуть визначатися щодо доцільності подальшої співпраці із ним.

«Укрзалізниця» не має зобов’язань перед контрагентом замовляти послуги на суму, вказану в угоді. Розрахунок передбачено тільки за фактично надані послуги, які відповідатимуть вимогам товариства. Усі угоди, укладені згідно з внутрішніми документами товариства та законодавством України, відображені у ProZorro. Наразі жодних коштів за договором з просування сторінки ПАТ «Укрзалізниця» в соціальній мережі Facebook не було сплачено.

ПАТ «Укрзалізниця»

Також в «Укрзалізниці» зазначили, що наразі «вивчають ефект від послуг», що надаються в межах укладеної угоди. Після перших етапів співробітництва підприємство ухвалить рішення щодо доцільності продовження співпраці, зазначають у прес-службі.


 Нагадаємо, раніше стало відомо, що «Укрзалізниця» витратить 740 000 гривень на просування своєї сторінки у Facebook згідно із тендером на ProZorro. Інформація викликала неоднозначну реакцію у соцмережах.

 Переможцем тендеру став ФОП Роман Русанов, який згодом прокоментував, що над Facebook-сторінкою «Укрзалізниці» працюватиме команда із щонайменше восьми людей.

 Що означає зарплата 740 000 гривень для SMMника «Укрзалізниці» – читайте у матеріалі The Village Україна.

Обкладинка: gollandesc/wikimedia