Державна компанія «Укрзалізниця» витратить 740 000 гривень на просування своєї сторінки у Facebook. Про це свідчать результати тендеру в системі публічних закупівель ProZorro.

Договір уклали з фізичною особою-підприємцем Романом Русановим.

Згідно з умовами тендеру, замовник за 650 тисяч гривень має зробити аналітичне дослідження та підготувати рекомендації щодо оптимізації Facebook-сторінки, розробити макети дизайну її елементів, просувати публікації в соцмережі, виготовляти «квадратні відео» та ілюстрації для Facebook.

Ще 87 000 гривень «Укрзалізниця» зобов’язується заплатити, якщо кількість підписників сторінки збільшиться з 28 000 до 78 000 до 21 грудня 2018 року.

Договір діє до 31 грудня 2018-го.


 Як змінюватимуться тарифи «Укрзалізниці» впродовж трьох років.