Над Facebook-сторінкою «Укрзалізниці» працюватиме команда із щонайменше восьми людей. Про це зазначає переможець тендеру Роман Русанов у коментарі «Громадському».

Виконавець також додав, що вартість тендеру: 740 тисяч гривень – це максимальна сума, яку готова була виділити державна компанія «Укрзалізниця».

Кінцева сума угоди залежатиме від кількості та складності замовленої роботи. Компанії може не знадобитись той обсяг послуг, який зазначений у тендері.

Роман Русанов зазначив, що за місяць після підписання договору «Укрзалізниця» ще не зробила жодного замовлення. Поки сторони лише спілкуються.


 Що означає зарплата 740 000 гривень для SMMника «Укрзалізниці» – читайте у матеріалі The Village Україна.

Обкладинка: ПАТ «Укрзалізниця»