ПАТ «Київхліб» планує оскаржувати рішення Антимонопольного комітету щодо копіювання обкладинки торту Roshen «Золотий ключик». Про це йдеться в офіційній заяві компанії.

При винесенні рішення комітетом не були повністю досліджені всі матеріали, надані підприємством. У справі достатньо доказів, які свідчать про те, що порушення конкурентного законодавства відсутнє – це і дослідження судового експерта та незалежне опитування, проведене спеціалізованою маркетинговою компанією. Та головним доказом є використання на упаковці продукції великого зображення власної торговельної марки «БКК», яка протягом багатьох років є добре впізнаваною покупцями. Це, в свою чергу, повністю спростовує висновки АМК щодо можливості змішування продукції компанії «Київхліб» з продукцією корпорації «Рошен». Крім того, при винесенні спірного рішення АМК України перебрало на себе не властиві йому повноваження органу експертизи щодо встановлення факту подібності упаковок.

«Київхліб»

На підприємстві заявили, що налаштовані в правовому полі доводити незаконність рішення АМКУ та «відновлювати свої порушені права та ділову репутацію».

 Як повідомлялося раніше, АМКУ оштрафував «Київхліб» через упаковку торта, схожу на Roshen, більш ніж на 200 тисяч гривень.