Фестиваль вільної музики та мистецтва Brave! Factory влаштовують в останні вихідні літа – 25-26 серпня. 6 сцен та арт-об’єкти збудували у київській промзоні – на заводі «Метробуд».

Співорганізаторами фестивалю стала київська агенція Banda. Вони отримали частку у проекті. Команда агенції розробила брендинг фестивалю. The Village Україна дізнається, у чому ідея і що вже вдалося реалізувати.

Фото: Banda

Як формулювали завдання на брендинг?

Женя Дворецька

старша акаунт-менеджерка Banda Agency


Нам пощастило стати партнерами фестивалю Brave! Factory 2018, тому завдання ми формували спільно з командою Closer. На цілий день ми закрилися разом у великій скляній кімнаті й говорили про фестиваль, намагалися дізнатися про нього все. Після цієї зустрічі стало зрозуміло, що Brave! Factory – це не просто один із безлічі хороших музичних фестивалів. Це крута й переосмислена локація. Це величезна арт-складова.

Це значний список музикантів, які навряд чи могли б з’явитися на іншому фестивалі в Україні, але команді Closer вдалося зібрати їх разом. Із цієї зустрічі ми вийшли з чітким відчуттям, що Brave! Factory – окремий всесвіт і, занурившись у нього, ти стаєш учасником того, що відбувається. Це не про фестиваль і відвідувача. Це про те, щоб, просто купивши квиток, стати частиною чогось великого і важливого.


Лайнап Brave! Factory
Нічний лайнап Brave! Factory

У чому ідея брендингу?

Євген Величев

дизайнер Banda Agency


Важливою складовою Brave! Factory є те, що фестиваль не намагається радикально змінити завод, а радше надихається ним і сам стає частиною цього індустріально зарядженого місця.

Ми вирішили взяти за основу брендингу об’єкти, які є звичними для локації. Додавши до цього той факт, що фестиваль буквально наповнює завод життям, ми прийшли до такого візуального рішення: оживити всі ці штуки й переосмислити їх як арт-об’єкти.

Те саме можна сказати і про ролики для промо фестивалю: вони показують ситуації, нетипові для заводу, тим самим даючи змогу по-іншому поглянути на цю промислову споруду.

Щоб об’єднати музику та завод, я уявив, що всі об’єкти тут можуть звучати. Наприклад, якщо вдарити по залізній трубі, вийде дуже особливий біт. Музика може оживити будь-який предмет, і ми використали цю просту думку в нашому проекті.

Щоб передати дух Brave! у брендингу, ми використали багато заводських об’єктів: каміння, труби, бочки, бетономішалки та ін. Ми хотіли зробити дизайн без дизайну, щоб головний акцент залишався на самому заводі й тому, що там відбуватиметься. Локація сама підказала нам, яким має бути брендинг.


Що вже встигли реалізувати?

Олексій Дивисенко

арт-директор Banda Agency


Насамперед ми підготували постери і розклеїли їх по місту – це передає фестивальний дух. Потім підкріпили промо чотирма відео, де озвучили лайнап і донесли суть фестивалю – переосмислення заводського простору. Після чого запустили борди по місту. Один борд з персонажем «котушкою» повісили випадково біля будівництва зі справжньою котушкою, виглядало круто. Також є сітілайти в метро, там ми продовжили тему з персонажами. У соціальних мережах запускаємо паралельно конкурси та активності.

На останній тиждень промо в нас запланована атака тільки на соціальні мережі, тому в багатьох ще буде можливість виграти квиток. Після фестивалю плануємо випустити підсумкове відео, над цим якраз думаємо.