Подкаст «Простими словами» повертається на третій сезон разом із партнером Comfy. Це перша співпраця проєкту про ментальне здоров’я та ритейлу побутової техніки й електроніки. Новий сезон присвячений типам особистості.

Протягом 10 випусків ведучі Марк та Ілля розбиратимуть дев’ять типів особистості, які виділяють у психотерапії. З гумором та історіями розкажуть, як формується та чим характерний кожен із цих шаблонів поведінки. 

У подкасті з’явиться партнерська рубрика із Comfy у форматі реаліті-шоу. Comfy вигадуватиме випробування для ведучих,  аби «змусити їх підіймати свої ліниві дупці та шукати найпростіші шляхи розв’язання складних завдань». 

Нові випуски будуть доступні на всіх платформах раз на два тижні. Перший епізод про загальну теорію типів особистості слухайте вже 28 жовтня.



Нам важливо впливати на ринок і культуру ментального здоров’я, на те, щоб люди зверталися по допомогу й не терпіли страждання. Співпраця із Comfy дає нам можливість продовжувати якісно виконувати нашу місію. При цьому бренд-співпраця ніяк не має змінити щирості проєкту. Для нас важливо дотримуватися етики й не втратити свободу й бажання експериментувати. Тому ми взаємодіємо з партнером, який розділяє цінності свободи,


Ілля Полудьонний, сертифікований гештальт-терапевт, співзасновник платформи онлайн-терапії Treatfiled

Одночасно з новим сезоном «Простими словами», Comfy запускає нову рекламну кампанію «Ліниві дупці». Її головна ідея в тому, що лінь – це норма, і що продуктивно лінуватися – окей. «Команді COMFY було ліньки відкривати нові магазини, але ми все ж таки плануємо подвоїти кількість точок у Києві та відкрити нові магазини в Харкові, Кривому Розі та Бучі. Все для того, щоб усім лінивим дупцям країни було зручно купувати домашні гаджети поряд із домом».



Ми багато чого робимо першими на ринку, багато експериментуємо з каналами та форматами, і при цьому максимально ефективні. І от ми знову закріплюємо лідерство партнерством із топовим подкастом. А оскільки тема подкасту дуже круто поєднується з темою кампанії «Ліниві дупці», то ми впевнені, що це буде крутий win-win проєкт.


– Ярослав Чепурняк, Head of Brand content and Creative COMFY


«Простими словами» – це проєкт The Village Україна про ментальне здоров’я. У шоу вже вийшло два сезони, що налічують 40 епізодів. Перший сезон присвячений емоційному інтелекту, другий – захисним механізмам психіки. Шоу зібрало майже два мільйона прослуховувань на всіх подкаст-платформах.

Також за мотивами першого сезону вийшла книжка «Простими словами. Як розібратися у своїх емоціях».


Матеріал підготовлено за підтримки Comfy