Команда YouTube Music проведе онлайн-воркшоп для українських музикантів про те, як за допомогою інструментів платформи просувати свою творчість у світі.

Спікером буде Ерік Кнапп, Music Publishing Partnerships and Strategy в YouTube, а модеруватиме подію музичний критик й ексредактор стримінгової платформи Deezer Сергій Кейн. Організацією події займається креативний продакшн Ukrainian Signal.

Під час воркшопу, зокрема, розповідатимуть, як просувати й монетизувати свій канал на YouTube; як взаємодіяти з аудиторією й працювати з аналітикою; а також як ефективно запустити сингл чи кліп.

Мова воркшопу англійська. Питання може буде ставити під час лекції й після воркшопу на Q&A-сесії.

Участь у воркшопі безоплатна, але потрібно зареєструватися. Заявки прийматимуть до 3 травня, доступні 70 місць.

Коли: 8 травня, 19:00

Формат: вебінар в Google Hangouts

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


38 мільйонів релізів на музичних стримінгах не мали жодного прослуховування за рік. Це майже чверть (24%) від усього каталогу стримінгів, який налічує 158 мільйонів треків. 42% каталогу набрали від одного до десяти прослуховувань.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі