ТікТок – соцмережа, що розвивається дуже стрімко. Згідно з дослідженнями, великий сегмент аудиторії соцмережі – люди від 13 до 24 років, але аудиторія постійно росте й (на наше щастя), «дорослішає». Ми подумали, що серед цих людей точно є ті, кому можуть бути цікаві й корисні теми The Village Україна. Тож ми спробуємо розробити нові способи донесення інформації, а також переформатувати наш звичний контент.

Підписуйся на ТікТок The Village Україна

Підписуйся на ТікТок The Village Україна

Серед форматів – обговорення цікавих новин, релізи фільмів, серіалів й ігор, відкриття закладів, міські гайди й жарти з життя редакції.

«Для нашої команди – це виклик, бо ми звикли продукувати корисний і якісний контент для різних каналів комунікації, але в ТікТок зовсім інші правила, він ні на що не схожий. Для нас як для медіа – це не просте, але цікаве завдання. Спробуємо потоваришувати з алгоритмами, вписатися в загальний потік контенту соцмережі й несильно крінжонути», – коментує керівниця відділу соцмереж The Village Україна Ірина Виговська.