Американська мережа кавʼярень Starbucks запустила в італійському Мілані декілька видів кави з оливковою олією, пише The Guardian. 

Кавовий напій назвали «олеато» – це мікс слів «олива» й італійського oliato, що перекладається як «змащений маслом». Олеато подають з вівсяним молоком. У меню також додали два нові види еспресо – з льодом і з мартіні.

За словами CEO Starbucks Говарда Шульца, ідея поєднати каву з оливковою олією прийшла до нього під час подорожі до Сицилії. Там він почав з ранковою кавою пити додаткову ложку органічної оливкової олії як щоденний ритуал.

Шульц каже, що «неочікуваний, оксамитовий, вершковий присмак» оливкової олії поліпшив напій. Як пише The Guardian, один із відвідувачів описав смак олеато як більш солодкий і «плавний», а інший додав, що смак кави домінує над смаком олії.

Власник міланської кавʼярні Rose by Mary Марселло Манніле розповів виданню, що кава й так «масляниста за природою». За його словами, олеато має потенціал, щоби бути успішним в Італії, адже країна тепер «набагато більш відкрита» для експериментів.

«Кава в Італії – то святе, але крапля оливкової олії не зашкодить», – підбиває підсумки The Guardian.

Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів


Kachorovska Cafe й кілька барів: 15 закладів, які закрили за зиму в Києві.

 Читайте «Нормальні новини» в телеграмі